Weber Shandwick aan de slag voor Philips TV

Weber Shandwick aan de slag voor Philips TV
  • Online
  • 10 jan 2017 @ 09:15
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • StrategieSocial media

TP Vision - een Taiwanese fabrikant, die na het sluiten van een joint venture in 2012 - het recht heeft om de Philips-merknaam te gebruiken op zijn televisies, heeft Weber Shandwick aangesteld als lifestyle PR en social media bureau in Europa voor hun licentiemerk Philips TV. Het wereldwijde bureau gaat zich focussen op het positioneren van Philips TV als Europees, premium design- en lifestylemerk.

Weber Shandwick stelt dat het, het hele jaar door activiteiten leiden zoals geïntegreerde campagnes, mediarelaties, social media activiteiten, content creatie, en evenementen zoals IFA en het jaarlijkse lanceringsevenement van Philips TV. Het account wordt geleid vanuit het Nederlandse kantoor van Weber Shandwick onder toezicht van Chief Client Officer Hafida Abahai.

International PR Manager TP Vision, Adrian Gonzalez-Ibbitson, kijkt er naar uit om samen met Weber Shandwick nieuwe wegen in te slaan: ‘Tot nu toe hebben we vooral de nadruk gelegd op het functionele aspect van Philips TV, zowel qua merk als qua producten. We willen de focus meer verleggen naar de lifestyle aspecten die het merk zo uniek maken: Europees premiumdesign met Ambilight-technologie. Met hun creatieve en geïntegreerde aanpak, Europese netwerk, central hub-en-spoke-model en bekroonde werk, is Weber Shandwick voor ons de beste partner gebleken. Wij kijken dan ook uit naar de samenwerking.’ 

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken