Weber Shandwick aan de slag voor Philips TV
- Online
- 10 jan 2017 @ 09:15
- Link
-
Redactie Online
Redactie
MarketingTribune - StrategieSocial media
- 10 jan 2017 @ 09:15
- Redactie Online
TP Vision - een Taiwanese fabrikant, die na het sluiten van een joint venture in 2012 - het recht heeft om de Philips-merknaam te gebruiken op zijn televisies, heeft Weber Shandwick aangesteld als lifestyle PR en social media bureau in Europa voor hun licentiemerk Philips TV. Het wereldwijde bureau gaat zich focussen op het positioneren van Philips TV als Europees, premium design- en lifestylemerk.
Weber Shandwick stelt dat het, het hele jaar door activiteiten leiden zoals geïntegreerde campagnes, mediarelaties, social media activiteiten, content creatie, en evenementen zoals IFA en het jaarlijkse lanceringsevenement van Philips TV. Het account wordt geleid vanuit het Nederlandse kantoor van Weber Shandwick onder toezicht van Chief Client Officer Hafida Abahai.
International PR Manager TP Vision, Adrian Gonzalez-Ibbitson, kijkt er naar uit om samen met Weber Shandwick nieuwe wegen in te slaan: ‘Tot nu toe hebben we vooral de nadruk gelegd op het functionele aspect van Philips TV, zowel qua merk als qua producten. We willen de focus meer verleggen naar de lifestyle aspecten die het merk zo uniek maken: Europees premiumdesign met Ambilight-technologie. Met hun creatieve en geïntegreerde aanpak, Europese netwerk, central hub-en-spoke-model en bekroonde werk, is Weber Shandwick voor ons de beste partner gebleken. Wij kijken dan ook uit naar de samenwerking.’
-
Redactie Online
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/online/
- Profiel »
- content creatie
- International PR Manager TP Vision
- IFA
- geïntegreerde campagnes
- mediarelaties
- social media activiteiten
- Weber Shandwick
- TP Vision
- Adrian Gonzalez-Ibbitson
- Chief Client Officer Hafida Abahai
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- ACM beboet maker Fortnite voor... 14-05-2024
- TikTok labelt door AI gemaakte content10-05-2024
- Apple biedt excuses aan voor... 10-05-2024
- Reid Hoffman laat zich door AI-twin... 02-05-2024
- Autoriteit Persoonsgegevens:... 02-05-2024
- Wet aangenomen: TikTok VS moet... 24-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing