Van Dobben snackt op De Coolste Baan

Van Dobben snackt op De Coolste Baan
  • Sponsoring
  • 27 nov 2013 @ 18:30
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • Entertainment

Het Amsterdamse premium snackmerk Van Dobben is de nieuwe official partner van de Coolste Baan van Nederland. Dat maakt de organisatie van het evenement, House of Sports, bekend. Het Amsterdamse snackmerk is in Nederland vooral bekend vanwege zijn traditionele, ambachtelijke bitterballen en croquetten.

Patrick Wouters, initiatiefnemer van House of Sports, Bart Bakker, CEO van Royaan, producent Van Dobben, en Rintje Ritsma, ambassadeur van de Coolste Baan van Nederland, ondertekenden hiertoe vandaag officieel het contract in het Olympisch Stadion.

Het Olympisch Stadion wordt van 1 februari t/m 2 maart 2014 een grote schaatsbaan. 'Het gaat bij de Coolste Baan van Nederland ook om de beleving', aldus Rintje Ritsma, ambassadeur van de Coolste Baan. 'Van Dobben zal de beleving rondom de nieuwe schaatstempel compleet maken met hun lekkernijen.'

'Schaatsen past goed bij het merk Van Dobben', meent Bart Bakker, 'een typisch Hollandse traditie waar we ’s winters allemaal naar uitkijken. Schaatsen in het Olympisch Stadion Amsterdam, een historisch monument in de Nederlandse geschiedenis, is een unieke belevenis. Van Dobben wil bijdragen aan een onvergetelijke herinnering voor bezoekers.'

KPN is hoofdsponsor van De Coolste Baan. EY en TVM zijn partner.

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken