ABN Amro organiseert Uitmarkt Business Dag

ABN Amro organiseert Uitmarkt Business Dag
  • Sponsoring
  • 22 aug 2014 @ 12:31
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • Kunst & CultuurPartnership

Voorafgaand aan de Uitmarkt vindt overdag op vrijdag 29 augustus het ABN Amro Uitmarkt Business Dag plaats. Tijdens deze dag zijn er één-op-één sessies met specialisten uit o.a. de culturele en financiële sector, een plenaire bijeenkomst en workshops over actuele thema’s op het gebied van cultureel ondernemerschap.

ABN Amro is voor dit en komend jaar hoofdpartner van de Uitmarkt. Het doel van de ABN Amro Uitmarkt Business Dag is het delen van elkaars kennis en ervaring, inspiratie opdoen en netwerken.

De dag is gratis toegankelijk voor directies en MT-leden van culturele instellingen in heel Nederland: podia, musea, kunstvakopleidingen, sectorinstituten, branche verenigingen, productiehuizen, orkesten, marketingorganisaties, fondsen, financiers, adviseurs en impresario’s.

De ABN Amro Uitmarkt Business Dag vindt plaats in het Koninklijk Concertgebouw te Amsterdam en op een aantal andere locaties op en rond het Museumplein. Deze dag wordt georganiseerd door ABN Amro, Amsterdam Marketing en Production Value in opdracht van Stichting Uitmarkt. Het programma is hier te bekijken.
 

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken