ABN Amro Partner van de Toekomst van Ajax

ABN Amro Partner van de Toekomst van Ajax
  • Sponsoring
  • 20 nov 2014 @ 10:19
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • Voetbal

Naast Ziggo als nieuwe hoofdsponsor, wordt ABN Amro Partner van de Toekomst van Ajax. ABN Amro komt op de shirts van de jeugd, de vrouwen en de zaterdagamateurs te staan. Daarnaast wordt de naam ABN Amro prominent zichtbaar op sportpark De Toekomst. De bank zal tevens maatschappelijk partner van Ajax worden.

De vaste vergoeding van de overeenkomst bedraagt gemiddeld € 2.550.000,- per jaar. Daarnaast is een variabel deel van maximaal € 300.000,- per jaar afgesproken.

De nieuwe deal voor het shirt (Ziggo en ABN Amro) levert Ajax meer op dan de deal met de huidige hoofdsponsor, zowel in vaste als in variabele vergoeding. Daarboven op komt nog dat Aegon als sponsor ook aan Ajax verbonden blijft.
 

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken