Wimbledon-spelers in Jaguar naar de tennisbaan

Wimbledon-spelers in Jaguar naar de tennisbaan
  • Sponsoring
  • 21 apr 2015 @ 13:56
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • SponsoringSportmarketing

Jaguar Land Rover heeft getekend als een van de elf sponsoren van het tennistoernooi Wimbledon. De autofabrikant zal 170 auto's leveren, onder meer om de spelers naar de All England Club te vervoeren. Beide partijen zijn een overeenkomst van drie jaar overeengekomen.

'We zijn erg trots op onze unieke Britse achtergrond en kijken uit naar een opnieuw fantastisch toernooi deze zomer met een van de meest iconische Britse luxemerken', aldus Mick Desmond, commercieel directeur van Wimbledon.

Laura Schwab, de Britse marketing directeur van Jaguar Land Rover zegt dat Wimbledon 'wereldwijd wordt herkend als het hoogtepunt van de internationale sport'. Jaguar Land Rover is eigendom van de Indiase autofabrikant Tata Motors.

De All England Club heeft op dit moment elf sponsoren, die zij 'official suppliers'. Hiertoe behoren onder meer IBM, Ralph Lauren, HSBC, Evian en Stella Artois. Op de velden staan geen reclameborden.

Op de foto tennisser Tim Henman, Laura Schwab en José Mourinho, ambassadeur voor Jaguar.

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken