Volvo verlengt sponsordeal met KLM Open

Volvo verlengt sponsordeal met KLM Open
  • Sponsoring
  • 9 jun 2017 @ 09:40
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • SportSponsoring

Volvo verbindt zich voor het tweede jaar als ‘Official Car Sponsor’ aan het KLM Open. Het Zweedse automerk levert onder meer de courtesy cars voor spelers en officials. Ook is de nieuwe Volvo XC60 te bewonderen op het toernooi. Het KLM Open vindt plaats van 14 tot en met 17 september op The Dutch in Spijk.

Daan Slooter, toernooidirecteur: 'De samenwerking van Volvo en het KLM Open 2016 is van beide kanten goed bevallen. We zijn daarom erg blij het partnership wordt voortgezet. We kregen van de spelers zeer goede reacties over de courtesy cars en we kijken hoe we dit jaar de verwachtingen op onder meer dit vlak kunnen overtreffen.'

Richard Snijders, algemeen directeur Volvo Car Nederland: 'Behalve de aanwezigheid van de complete Volvo 90-serie, inclusief de V90 Cross Country, is het KLM Open een van de eerste gelegenheden om de nieuwe Volvo XC60 te bekijken. Het golftoernooi is voor ons een mooie gelegenheid om onze modellen voor te stellen aan de aanwezige golfliefhebbers. Daarbij zijn Volvo-rijders vaak enthousiast over golf en velen hiervan beoefenen de sport. Een goede match dus.'

 

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken