Ocean Outdoor verlengt partnership NOC*NSF

Ocean Outdoor verlengt partnership NOC*NSF
  • Sponsoring
  • 19 sep 2023 @ 15:00
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Ocean Outdoor en NOC*NSF hebben hun samenwerking verlengd en uitgebreid tot 2032. Ocean wil met deze relatie graag bijdragen aan de ambitie van NOC*NSF om het sportiefste land ter wereld te worden.

Ocean Outdoor stelt zich als doel om maatschappelijk betrokken te ondernemen. De samenwerking met NOC*NSF past daarbij ‘doordat NOC*NSF niet alleen de focus heeft op topsport, maar ook streeft naar toegankelijkheid voor iedereen op breedtesport waarbij bijvoorbeeld een lichamelijke beperking nooit een barrière mag zijn.’

Ocean Outdoor steunt NOC*NSF met verschillende bewustwordingscampagnes en omarmt daarnaast zowel de Olympische- als de Paralympische Spelen, met als inzet iedereen aan het sporten te krijgen. Bovendien ondersteunt Ocean Outdoor, in lijn met andere Ocean-landen, niet alleen lokale NOC's, maar ook de Special Olympics dé sportorganisatie voor mensen met een verstandelijke beperking.  

Xavier Tilman (l. op foto boven), CEO van Ocean Outdoor: ‘Sport verbindt, geeft zelfvertrouwen en verbetert de kwaliteit van leven. Door grootschalige en creatieve media-inzet willen wij bijdragen aan een verdere bewustwording dat sport voor iedereen toegankelijk moet zijn.’

NOC*NSF krijgt toegang tot het uitgebreide netwerk van Ocean Outdoor, dat bestaat uit meer dan 350 grootformaat (digitale) schermen langs snelwegen, winkelcentra en stadscentra. Hiermee kan NOC*NSF een miljoenenpubliek bereiken en de bewustwording vergroten om Nederland aan het sporten te krijgen en de Olympische en Paralympische Spelen uit te dragen.

Tijdens de aanloop naar de Olympische Spelen van Parijs zal Ocean Outdoor haar innovatieve en creatieve team "Ocean Labs" inzetten ten behoeve van NOC*NSF en haar partners. Het doel is de sportbeleving van Parijs naar Nederland te brengen en deze te verbinden met NOC*NSF en haar partners.

Baukje ter Huurne (3e van links op foto boven), Chief Marketing Officer NOC*NSF: ‘Trouwe partners als Ocean zijn voor NOC*NSF heel belangrijk om onze doelstellingen te realiseren. Op topsport-niveau, maar zeker ook voor de hele samenleving. We zien dat de sportdeelname sinds corona nog steeds achterblijft, vooral bij jongeren. Daarom zetten we, ook met Ocean, vol in om sport toegankelijk en aantrekkelijk te maken voor iedereen.’

 

 

 

 

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken