Giovanni van Bronckhorst gezicht van campagne BYD

Giovanni van Bronckhorst gezicht van campagne BYD
  • Sponsoring
  • 10 mei 2024 @ 09:41
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Louwman BYD lanceert samen met sportmarketingbureau SportVibes de campagne Charge up your game op weg naar het EK voetbal 2024. Giovanni van Bronckhorst is het gezicht van deze campagne

Het Chinese automerk BYD (Build Your Dreams) is als official e-mobility partner verbonden aan Euro 2024. De campagne heeft als doel de naamsbekendheid van het Chinese automerk te vergroten op de Nederlandse markt. Frans Vleggeert, Managing Partner bij SportVibes geeft aan: ‘Voor Build Your Dreams (BYD) is het partnership met Euro2024 een unieke kans om het merk breder binnen de Nederlandse markt te introduceren. We hebben verschillende initiatieven ontwikkeld om dit passend bij het merk te doen.’

Giovanni van Bronckhorst
Om de initiatieven een gezicht te geven is er voor gekozen Giovanni te verbinden aan Charge up your game. De legendarische voetballer met 2 EK deelnames op zijn naam verschijnt rondom de EK periode in verschillende content activaties. 

Als onderdeel van de uitgebreide samenwerking produceert het sportmarketingbureau een op maat gemaakte Branded Content serie, waarin Van Bronckhorst voetbalfans en volgers meeneemt op een boeiende reis richting Duitsland, met verschillende interessante ontmoetingen, in aanloop naar het prestigieuze Euro 2024 toernooi. 

Daarnaast worden verschillende evenementen georganiseerd, variërend van speciale bijeenkomsten voor personeel tot lokale activaties in de BYD-showrooms door heel Nederland, die de gemeenschap betrekken bij de opwinding van het evenement.

Verder is de campagne erop gericht om groei van de database, social following en het aantal proefritten te realiseren. Er wordt dan ook een dynamisch contentplan ontwikkeld, dat gericht is op het betrekken van volgers met boeiende inhoud en spannende giveaways, allemaal in relatie tot het prestigieuze voetbaltoernooi.



Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken