TOP X case: Wereldwijd Nederlandse bloemen
- Algemeen
- 10 jul 2017 @ 10:10
- Link
-
Redactie MarketingTribune
- Branded contentSales
- 10 jul 2017 @ 10:10
- Redactie MarketingTribune
"Royal FloraHolland is uitgegroeid van veilinghuis tot wereldwijde marktplaats waar innovatie, marktkennis, promotie en inspiratie samenkomen. Total Identity ontwikkelde een passende, toekomstbestendige identiteit om zo de positie van Royal FloraHolland in het concurrentieveld te verbeteren. Op basis van de nieuwe missie, Flowering the World Together, Planting Seeds of Opportunity for our Members, hielp Total Identity de coöperatie om zichzelf opnieuw uit te vinden als een slimme, innovatieve en ambitieuze organisatie."
Case: Wereldwijd Nederlandse bloemen
Naam: Flowering the World
Opdrachtgever: Royal FloraHolland
Doelstelling: Ontwikkelen van nieuwe identiteit voor alle touch points, en een communicatieprogramma.
Bureau: Total Identity
Type: Integrale identiteit, online, internal branding, print, dienstenportfolio
Zie ook de andere inspirerende cases:
Botanische Tuinen bewaken de biodiversiteit
De best bekeken media van Nederland nóg zichtbaarder
Sportcampus Zuiderpark: een bron van energie
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- ACM: sluit geen energiecontract af per telefoon
- Keukenhof viert 75-jarig jubileum
- Ministerie van VWS lanceert campagne ‘Praat vandaag over morgen’
- Simavi en Earth Water lanceren Seksvrij Water
- International Advertising Association lanceert nieuw Benelux...
- Specsavers zet met campagne lokale winkeleigenaren in het...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing