[NMD22] Zesde Nima Marketing Day begonnen

[NMD22] Zesde Nima Marketing Day begonnen
  • Algemeen
  • 16 jun 2022 @ 11:38
  • Link
  • Ryan Baij
    Ryan Baij

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Vanochtend is de zesde Nima Marketing Day officieel van start gegaan. In DeFabrique openden Peter van Balsfoort (CEO BBP Media) en Kirsten Andres RM (Directeur/Voorzitter van NIMA) de dag.

Terwijl het zonnetje al goed zijn werk doet, de koffiemachines pruttelen en de eerste versnaperingen genuttigd worden, begeven de gasten zich langzaam richting de hoofdzaal. Daar komt Van Balsfoort met het eerste nieuwtje van de dag. BBP Media (uitgever van MarketingTribune) komt met een nieuw evenement, het podcastevent. Deze wordt op 1 november 2022 gehouden.

Na een welkompraatje van Andres RM komen hoofdredacteuren van MarketingFacts Matthijs van den Broek en Luuk Ros het podium op. De twee dagvoorzitters verrassen de Directeur en Voorzitter van NIMA eerst nog even met het eerste exemplaar van het MarketingFacts jaarboek (vanaf nu te koop!), waarna Paul Smit zijn keynote geeft en de marketeers ter plaatse wakker schudt. Want wat maakt eigenlijk de beslissingen van jouw klanten? Je bewustzijn of toch je onderbewustzijn?

Op moment van schrijven zijn de ochtendsessies in volle gang. Na de lunch zal het programma worden voortgezet en de dag eindigt met een borrel. In de loop van de dag zullen er op de website verdere verslagen te lezen zijn over de Nima Marketing Day.

Ryan Baij

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken