Ook Sinterklaas moet eraan geloven, krijgt tips van Essent en gaat aan de Stroomboot
- Algemeen
- 8 sep 2023 @ 09:17
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Kunst & CultuurBioscoop
- 8 sep 2023 @ 09:17
- Nanny Kuilboer
Essent heeft de handen ineengeslagen met producent Messercola en distributeur Just Entertainment als vriend van de 5e editie van ‘De Grote Sinterklaas Film’. Met deze samenwerking wil de marktleider het onderwerp verduurzamen en besparen laagdrempeliger maken.
In de film zet monteur Freek Sinterklaas aan het denken over hoe hij kan besparen; met kleine aanpassingen zoals korter douchen en grote aanpassingen zoals een stroomboot. Lucio Messercola, producent van de film: ‘Met De Grote Sinterklaas Film bieden we graag een platform om bewust energieverbruik op een leuke, positieve manier onder de aandacht te brengen en de basis te leggen voor de toekomst van kinderen.’
De Grote Sinterklaas Film en de strijd om pakjesavond is vanaf 4 oktober 2023 te zien in de bioscoop.
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Lexus introduceert nieuwe LBX met tijdelijke showroom P.C....
- ASN Bank heeft beste positionering financiële sector
- Nicole van Lieshout van Noordwijk Marketing: 'Durf te kiezen...
- Wanted: wielrennende of mountainbikende marketeers
- [longread] Veel bedrijven hebben geen geduld om een merk te...
- [branded content] De vijf belangrijkste customer experience...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing