SportVibes versterkt MT met creative director
- B2b
- 8 dec 2016 @ 10:00
- Link
-
Redactie B2B
Redactie
MarketingTribune - Recruitment
- 8 dec 2016 @ 10:00
- Redactie B2B
SportVibes heeft Roderick Cremers toegevoegd aan haar management team. Hij zal als creative director het sportmarketingbureau versterken. Cremers is geen nieuw gezicht bij het bureau. Een jaar geleden begon hij met zijn bureau Fresh Bridge - samen met SportVibes en Teun Verheij - de digitale unit SportVibes Digital, gespecialiseerd in online- en social mediastrategie en creatie.
Gecombineerd met de units marketing, media/PR en events maakt dit SportVibes tot één van de grootste sportmarketingbureaus van Nederland. Cremers begon zijn loopbaan bij KPN. Zijn passie voor creativiteit en online strategie inspireerden hem om in 2010 social mediabureau Fresh Bridge op te richten.
New York Marathon
Cremers, die onlangs de New York Marathon liep: ‘Naast mijn creatieve rol bij SportVibes blijf ik Fresh Bridge met veel enthousiasme leiden. Binnen het MT van SportVibes krijg ik de ruimte om mijn expertise op het gebied van creatieve content en online / social strategie in te zetten in de sport, mijn grote passie.’
Onderscheidende concepten
Volgens managing director Hans-Willem Dicke van SportVibes is de creatieve kracht van Cremers van grote toevoegde waarde bij het bureau. ‘Als je de sporter, fan, sponsoren en bonden wil verbinden met elkaar heb je onderscheidende concepten nodig. Of dit nu voor een event is, een PR-campagne of een sponsorpropositie. Het gaat grotendeels om de content en de manier waarop je dit over de bühne krijgt. Precies de uitdagingen waar Roderick goed in is en waar je hem blij mee maakt. We zijn op onze beurt blij dat hij zijn tomeloze energie wil inzetten voor SportVibes.’
-
Redactie B2B
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/b2b/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Column Weg met de vooroordelen, krasse knarren werken nog prima
- Strategische denkers (14): Wegbereider zijn is de beste...
- Martien Korting van Gripp: 'Ondernemers in de creatieve sector...
- Jolien Koelewijn: 'Chocomel is een beetje van iedereen'
- BvA: Wees kritisch maar noem duurzaamheid wel
- Mylene Samuels van ABN Amro: 'Word verliefd op het probleem,...
Laatste Nieuws
- 'Er bestaan geen blauwdrukken voor... 06-05-2024
- SNS, Zeeman en Hornbach genomineerd... 06-05-2024
- 'Excellente marketing kan niet... 03-05-2024
- Strategische denkers (14):... 02-05-2024
- 'Mensen zijn minder complex dan ze... 02-05-2024
- Spotler Group neemt Momice over02-05-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing