Branding a Better World start Weleda-campagne
- Bureaus
- 9 sep 2014 @ 16:52
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - CampagnesActivatieMerkenWebsite
- 9 sep 2014 @ 16:52
- Redactie Bureaus
Wat eet je huid vandaag? Dit is de vraag die centraal staat in de nieuwe Weleda-campagne die vandaag van start gaat. Creatief bureau Branding a Better World ontwikkelde een interactieve activatiecampagne om Skin Food van Weleda opnieuw te introduceren op de Nederlandse markt.
De campagne voor Skin Food (natuurlijke voeding voor je huid) maakt de consument bewust van het feit dat gezond eten niet alleen geldt voor dat wat je daadwerkelijk eet maar ook voor dat wat je op je huid smeert. Kort gezegd, dat wat je op je huid smeert moet je kunnen eten. Vandaar het thema: 'Wat een je huid vandaag?'
Om dit te benadrukken kozen Weleda en Branding a better world voor een directe interactie met de consument. Zo vind je Skin Food in het groenteschap van Ekoplaza en is er een speciale actiewebsite waar de bezoeker wordt uitgenodigd een bezoek te brengen aan de Skin Food Garden.
Skin Food Garden is een mobiele relax-tuin. Een bloemrijke retreat, te vinden op drukke food markets in Amsterdam en Eindhoven. Je kunt hier terecht voor consults, relax-momentjes, een algemene kennismaking met Weleda en speciale Skin Food-sapjes met de ingrediënten die ook in Skin Food zitten.
Weleda produceert 100% natuurlijke verzorgingsproducten in harmonie met mens en natuur. Daarbij gaat zij verantwoord om met onze omgeving. Zaken als duurzaamheid, fair trade, transparantie, verantwoording en participatie in teelt- en soortbeschermingsprojecten zijn de basis van het merk. De ingrediënten die Weleda gebruikt voor haar producten zijn zoveel mogelijk afkomstig uit de biologische of biologisch-dynamische landbouw of uit ecologisch gecertificeerde natuurgebieden.
Credits
Creatie: Anilda da Cruz en Marijke Liebregts
Strategie: Elif Algu
Account: Jorien Schoenmaekers
Vormgeving: Thomas Kronenberg
Productie: Eva Slierendrecht en Eva Spierings
Media: Zoekhelden
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- activatie
- reclame
- Branding a Better World
- merk
- Skin Food
- sapjes
- website
- Weleda
- marketing
- creatie
- actiewebsite
- klant
- online
- huidverzorging
- bureau
- actie
- campagne
- consult
- quiz
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Nieuwe campagne Nationale-Nederlanden brengt Nederland in...
- Drie finalisten SAN New Kids on the Block 2023 bekend
- NS laat reizigers aan het woord in nieuwe merkcampagne
- De marketingtransfers van week 17, 2024
- Holle Dolle Donnie op Koningsdag doneert aan daklozen
- Albert Heijn lanceert ‘Dat smaakt naar weekend’-campagne
Laatste Nieuws
- Ideapreneurs aan de slag voor Gift a... 03-05-2024
- Polaroid roept Gen Z op het ‘echte... 03-05-2024
- De marketingtransfers van week 18,... 03-05-2024
- CBR kiest Partout Digital voor... 03-05-2024
- [longread] Monnikenwerk 'Dutch Ad... 03-05-2024
- Albert Heijn lanceert ‘Dat smaakt... 03-05-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing