Klaverblad-commercial solliciteert naar een lach
- Bureaus
- 25 aug 2015 @ 16:24
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - CampagnesCommercialsReclame
- 25 aug 2015 @ 16:24
- Redactie Bureaus
Klaverblad Verzekeringen is vanaf deze week met een nieuwe commercial te zien op televisie. Een 'high potential' komt vol vertrouwen op sollicitatiegesprek bij de verzekeraar, maar zitten beide partijen wel echt op één lijn? Reclamebureau BVH is verantwoordelijk voor de campagne.
In de nieuwe tv-spot van Klaverblad komt een ambitieuze jongeman solliciteren bij Klaverblad. Hij zit strak in het pak en is enorm zelfverzekerd. Deze knul is overduidelijk erg vol van zichzelf. Hij heeft naar eigen zeggen veel ervaring met agressieve verkoop. In zijn ogen draait alles om klanten scoren en targets. Hij sluit zijn betoog af met de mededeling dat zijn carrière behoorlijk in de lift zit.
In het volgende shot zit de jongen in de lift, maar dan naar beneden om het pand van Klaverblad te verlaten. Zijn manier van denken past namelijk niet bij die van Klaverblad. De producten van Klaverblad zijn degelijk, hebben over het algemeen aantrekkelijke premies en zijn niet onnodig ingewikkeld. Klaverblad stelt het belang van de klant voorop bij het ontwikkelen van verzekeringen. Werken met targets past daar dus niet bij.
De campagne is te bekijken op Klaverblad.nl/commercial. Vanaf 7 september wordt ook de bijbehorende radiocommercial uitgezonden.
Credits
Bureau: BVH
Strategie: Jeroen Kaal
Art/Copy: Maarten Bakker, Peter van Zijp
Account: Anne-Britt van Uchelen
Mediabureau: Stroom mediacommunicatie
Productiemaatschappij: Hazazah
Regie: Wim van der Aar
Productie: Cynthia Fidder
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- sollicitatiegesprek
- talent
- BVH
- Klaverblad
- commercial
- reclame
- campagne
- humor
- gesprek
- lift
- verzekeringen
- sollicitant
- high potential
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Nieuwe campagne Nationale-Nederlanden brengt Nederland in...
- Drie finalisten SAN New Kids on the Block 2023 bekend
- NS laat reizigers aan het woord in nieuwe merkcampagne
- De marketingtransfers van week 17, 2024
- Holle Dolle Donnie op Koningsdag doneert aan daklozen
- Albert Heijn lanceert ‘Dat smaakt naar weekend’-campagne
Laatste Nieuws
- Ideapreneurs aan de slag voor Gift a... 03-05-2024
- Polaroid roept Gen Z op het ‘echte... 03-05-2024
- De marketingtransfers van week 18,... 03-05-2024
- CBR kiest Partout Digital voor... 03-05-2024
- [longread] Monnikenwerk 'Dutch Ad... 03-05-2024
- Albert Heijn lanceert ‘Dat smaakt... 03-05-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing