Kingsday maakt campagne met Max Verstappen voor Exact
- Bureaus
- 30 okt 2015 @ 12:36
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - Geen tag
- 30 okt 2015 @ 12:36
- Redactie Bureaus
Exact lanceert deze dagen de eerste grote uitingen rond F1 supertalent Max Verstappen. In twee online films geeft Max openhartig en ontspannen antwoord op vragen die heel Nederland via #ASKMAX33 op hem afvuurde.
De eerste aflevering ging vrijdag 19 oktober live, de tweede volgt vandaag. Kingsday tekende voor het concept, de uitvoering en de uitrol.
Onze Max
Liesbeth Brackel, Principal Corporate Communications bij Exact: “Voor Exact belichaamt Max vurige ambitie. Voor heel Nederland is hij een symbool van nationale trots; ‘onze Max’. Een jongensboek in de realiteit waardoor iedereen weer F1 volgt. Daarom hebben we hem bereikbaar gemaakt met #ASKMAX33. Iedereen mag vragen insturen, Max beantwoordt ze en wij maken er mooie content van.”
Live reclame
Is het reclame, editorial, sponsored, social? Traditionele scheidslijnen verdwijnen in hoog tempo. Zeker als je je als merk begeeft in de wonderlijke wereld van sportsponsoring. Met een boegbeeld als Max lijkt alles wat je doet nieuws te worden.
Sicco Beerda, Creative Director en Partner van Kingsday: “Dat vraagt om een hele andere benadering. Het is reclame met een bewust journalistieke twist. Door het nieuwswaardig te maken, wordt de content ook overal in algemene media opgepikt. We volgen op de minuut wat er gebeurt en genieten live mee hoe reclame, pr en social hier in elkaar overvloeien.”
Over Kingsday
Kingsday is een reclamebureau in hartje Amsterdam. 4 jaar na de start in de herfst van 2011 floreert het bureau met 25 medewerkers en is het vol gas aan het werk voor MINI, Bloemenbureau Holland, PepsiCo, Rabobank, Exact, Vereniging Eigen Huis, de Hartstichting en Smint. Voor deze merken maakt Kingsday campagnes met conversatiewaarde.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Nieuwe campagne Nationale-Nederlanden brengt Nederland in...
- Drie finalisten SAN New Kids on the Block 2023 bekend
- NS laat reizigers aan het woord in nieuwe merkcampagne
- De marketingtransfers van week 17, 2024
- Holle Dolle Donnie op Koningsdag doneert aan daklozen
- Albert Heijn lanceert ‘Dat smaakt naar weekend’-campagne
Laatste Nieuws
- Ideapreneurs aan de slag voor Gift a... 03-05-2024
- Polaroid roept Gen Z op het ‘echte... 03-05-2024
- De marketingtransfers van week 18,... 03-05-2024
- CBR kiest Partout Digital voor... 03-05-2024
- [longread] Monnikenwerk 'Dutch Ad... 03-05-2024
- Albert Heijn lanceert ‘Dat smaakt... 03-05-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing