Kingsday maakt campagne met Max Verstappen voor Exact

Kingsday maakt campagne met Max Verstappen voor Exact
  • Bureaus
  • 30 okt 2015 @ 12:36
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • Geen tag

Exact lanceert deze dagen de eerste grote uitingen rond F1 supertalent Max Verstappen. In twee online films geeft Max openhartig en ontspannen antwoord op vragen die heel Nederland via #ASKMAX33 op hem afvuurde.

De eerste aflevering ging vrijdag 19 oktober live, de tweede volgt vandaag. Kingsday tekende voor het concept, de uitvoering en de uitrol.

Onze Max

Liesbeth Brackel, Principal Corporate Communications bij Exact: “Voor Exact belichaamt Max vurige ambitie. Voor heel Nederland is hij een symbool van nationale trots; ‘onze Max’. Een jongensboek in de realiteit waardoor iedereen weer F1 volgt. Daarom hebben we hem bereikbaar gemaakt met #ASKMAX33. Iedereen mag vragen insturen, Max beantwoordt ze en wij maken er mooie content van.”

Live reclame

Is het reclame, editorial, sponsored, social? Traditionele scheidslijnen verdwijnen in hoog tempo. Zeker als je je als merk begeeft in de wonderlijke wereld van sportsponsoring. Met een boegbeeld als Max lijkt alles wat je doet nieuws te worden.

Sicco Beerda, Creative Director en Partner van Kingsday: “Dat vraagt om een hele andere benadering. Het is reclame met een bewust journalistieke twist. Door het nieuwswaardig te maken, wordt de content ook overal in algemene media opgepikt. We volgen op de minuut wat er gebeurt en genieten live mee hoe reclame, pr en social hier in elkaar overvloeien.”

Over Kingsday

Kingsday is een reclamebureau in hartje Amsterdam. 4 jaar na de start in de herfst van 2011 floreert het bureau met 25 medewerkers en is het vol gas aan het werk voor MINI, Bloemenbureau Holland, PepsiCo, Rabobank, Exact, Vereniging Eigen Huis, de Hartstichting en Smint. Voor deze merken maakt Kingsday campagnes met conversatiewaarde.

www.kingsday.com
www.exact.nl

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken