TamTam bouwt online platform Union

TamTam bouwt online platform Union
  • Bureaus
  • 12 nov 2015 @ 12:28
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • PitchesWebsiteMerken

Union heeft TamTam aangewezen als strategisch partner voor het online platform. In samenwerking met Achtung!, verantwoordelijk voor de merkcampagne, wordt de komende maanden een volledig online ecosysteem uitgerold.

Met 100 jaar aan ervaring staat Union voor robuuste fietsen die gezien mogen worden. Het fietsenmerk is onderdeel van de Pon Bicycle Group, met onder andere Gazelle, Cervélo en het recent overgenomen Santa Cruz. Al eerder werd bekend dat full service digital agency TamTam als contentpartner werd verkozen voor Gazelle. Voor Union wordt het contentpartnership uitgebreid met ontwerp en uitrol van het online platform. Met een sterke focus op traffic en conversie optimalisatie. Hierbij wordt samengewerkt met TamTam's nieuwe zusje Expand Online, gespecialiseerd in online marketing.

Maud van Alphen, general manager van Union: 'Union gaat voor slim, functioneel en vakmanschap. En dat is precies wat TamTam heeft weten te vertalen in een online totaaloplossing. Wij willen Union nog sterker positioneren als stadsfiets, waarbij het online kanaal steeds belangrijker wordt. Een 360-graden benadering is daarbij cruciaal.'

Dimi Albers, managing director van TamTam: 'Het strategisch partnership zorgt dat we de mogelijkheid krijgen om in nauwe samenwerking met Union de business te vertalen naar online. Of het nu gaat om het creëren van het online platform, traffic, social of content. Die totaalbenadering, gecombineerd met het vertrouwen aan klantzijde maakt dat we veel zin hebben om voor Union aan de slag te gaan.' 



Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken