Zilveren Kruis kiest voor Fitzroy
- Bureaus
- 24 mrt 2016 @ 09:03
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - Pitches
- 24 mrt 2016 @ 09:03
- Redactie Bureaus
Na een strategische bureauoriëntatie heeft Zilveren Kruis haar thematische communicatie ondergebracht bij Fitzroy. Het account is afkomstig van FHV BBDO.
Walter de Reus, Manager Merk Zilveren Kruis: 'Ondanks het feit dat wij marktleider zijn hebben wij een challengers-mentaliteit. Dit zochten we ook bij ons nieuwe bureau. Een bureau dat ons uitdaagt om ons merk stevig neer te zetten en dat met cross-mediale campagnes helpt bij het waarmaken van onze ‘raad en daad belofte’. Wij geloven dat Fitzroy hiervoor de juiste partner is.’
Jur Baart, eigenaar Fitzroy: 'De markt van zorgverzekeraars gaat een zeer interessante tijd tegemoet. Om onderscheidend te zijn is het belangrijk om op innovatieve wijze mensen te helpen met het maken van hun keuzes in zorg en gezondheid. Zilveren Kruis doet dat nu al met bijvoorbeeld App de Vakantiedokter. Wij willen Zilveren Kruis helpen om op deze manier niet alleen marktleider te zijn, maar ook mentaal marktleiderschap uit te dragen.'
De eerste resultaten zullen deze zomer te zien zijn.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Nieuwe campagne Nationale-Nederlanden brengt Nederland in...
- Drie finalisten SAN New Kids on the Block 2023 bekend
- NS laat reizigers aan het woord in nieuwe merkcampagne
- De marketingtransfers van week 17, 2024
- Holle Dolle Donnie op Koningsdag doneert aan daklozen
- Albert Heijn lanceert ‘Dat smaakt naar weekend’-campagne
Laatste Nieuws
- Ideapreneurs aan de slag voor Gift a... 03-05-2024
- Polaroid roept Gen Z op het ‘echte... 03-05-2024
- De marketingtransfers van week 18,... 03-05-2024
- CBR kiest Partout Digital voor... 03-05-2024
- [longread] Monnikenwerk 'Dutch Ad... 03-05-2024
- Albert Heijn lanceert ‘Dat smaakt... 03-05-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing