OLVG kiest voor digitaal bureau One Shoe

OLVG kiest voor digitaal bureau One Shoe
  • Bureaus
  • 6 jun 2016 @ 10:09
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • WebsiteStrategieKlantenZiekenhuisDigitaal

OLVG, het stadsziekenhuis voor Groot-Amsterdam, heeft bureau One Shoe in de arm genomen voor het neerzetten van haar nieuwe online positionering en bijbehorende website.

OLVG is ontstaan uit de recente fusie van het Sint Lucas Andreas Ziekenhuis en het Onze Lieve Vrouwe Gasthuis. De nieuwe organisatie heeft een vernieuwde website nodig waarmee de positionering van OLVG uitgedragen wordt en de klanten optimaal bedient kunnen worden.

OLVG is door de fusie het toonaangevende stadsziekenhuis van Amsterdam geworden en vervult hiermee een sleutelrol in de verbetering van de gezondheid en zorg voor iedereen in de stedelijke omgeving van Amsterdam. De nieuwe website en bijbehorende uitstraling zullen hiermee in lijn komen te liggen. 

One Shoe is een geïntegreerd reclame- en internetbureau met zowel strategie, concept, creatie, advertising, ux, web- en mobile development in huis. Het bureau doet veel in de healthcare sector en is onder meer werkzaam voor het UMCU, Antonius Ziekenhuis, Meda Pharma, Sanofi, FocusCura en vele anderen. 

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken