Unlock The Zoo ontwikkelt campagne en huisstijl WerkTalent
- Bureaus
- 24 aug 2016 @ 11:39
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - RecruitmentZakelijkBrandingCampagnes
- 24 aug 2016 @ 11:39
- Redactie Bureaus
WerkTalent lanceert vandaag een nieuwe campagne om het merk duidelijker te positioneren. Met het merkverhaal ‘Wij zien het anders’ presenteert het bedrijf zich als een ondernemende en mensgedreven uitzender die dicht bij zijn klanten en uitzendkrachten staat. ‘Wij zien het anders’ is ontwikkeld samen met Unlock the Zoo, het creatief merkbureau van creatief en DJ Ronald Molendijk en strateeg Robbert Meulenveld.
De afgelopen jaren timmerde WerkTalent flink aan de weg wat betreft naamsbekendheid en groei. Waar veel uitzendbureaus vestigingen sluiten, opent WerkTalent jaarlijks drie tot vijf nieuwe vestigingen volgens een speciaal partnermodel. Lokale uitzenders kunnen in hun eigen regio gaan ondernemen en zelf een vestiging opzetten, gefinancierd door WerkTalent en met de voordelen van een vast dienstverband.
Vijf pijlers van WerkTalent
In het nieuwe merkverhaal benadrukt WerkTalent dit partnermodel en het feit dat zij anders naar de markt kijkt. Deze visie is samengebracht in de vijf pijlers van WerkTalent: 'Ondernemerschap, dichtbij, oprecht, direct en… jij?'
Operationeel directeur Nicole van Schaik: 'Het verhaal van oprichter Aad van der Zalm maakt deel uit van ons DNA. Grootgebracht in de tomaten stampte hij in 2000 ons bedrijf eigenhandig uit de grond. De handen uit de mouwen, nooit stilzitten, er altijd voor gaan. Die werkattitude heeft ons ver gebracht. Naast waarden als oprechtheid en ondernemerschap, vinden wij ook persoonlijke aandacht belangrijk. Bij WerkTalent kan je echt je verhaal doen. Wij werken met mensen, niet met cv’s. Het openen van vestigingen met dit DNA is daarin een bewuste strategische keuze. Zo maken we voor klanten en kandidaten in de buurt de beste match.'
Nieuwe campagne, huisstijl én website
Bij het nieuwe merkverhaal horen ook een nieuwe huisstijl en website. De site geeft naast een uitgebreide vacaturebank, vestigingsinfo en zoekfuncties ook uitleg over de positionering en dienstverlening. Daarnaast biedt het storytelling met video’s over algemeen directeur Wim Bubberman en oprichter Aad van der Zalm.
De WerkTalent Groep is in 2001 opgericht, toen nog onder de naam Uitzendspecialist, door Aad van der Zalm, een geboren en getogen ondernemer in hart en nieren. Begin 2000 opende hij een eerste uitzendbureau in Rotterdam. Dat succes kopieerde hij met hulp van partners al snel op andere locaties. Inmiddels telt WerkTalent achttien vestigingen in het hele land.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- DJ
- campagne
- uitzendbedrijf
- Ronald Molendijk
- Wij zien het anders
- Unlock The Zoo
- huisstijl
- WerkTalent
- merkcampagne
- merk
- website
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Nieuwe campagne Nationale-Nederlanden brengt Nederland in...
- Drie finalisten SAN New Kids on the Block 2023 bekend
- NS laat reizigers aan het woord in nieuwe merkcampagne
- De marketingtransfers van week 17, 2024
- Holle Dolle Donnie op Koningsdag doneert aan daklozen
- Albert Heijn lanceert ‘Dat smaakt naar weekend’-campagne
Laatste Nieuws
- Ideapreneurs aan de slag voor Gift a... 03-05-2024
- Polaroid roept Gen Z op het ‘echte... 03-05-2024
- De marketingtransfers van week 18,... 03-05-2024
- CBR kiest Partout Digital voor... 03-05-2024
- [longread] Monnikenwerk 'Dutch Ad... 03-05-2024
- Albert Heijn lanceert ‘Dat smaakt... 03-05-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing