BeyenMeyer-campagne voor techsite Tweakers richt zich op mensen zonder internet

BeyenMeyer-campagne voor techsite Tweakers richt zich op mensen zonder internet
  • Bureaus
  • 28 aug 2017 @ 00:02
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • DoelgroepCreatieOnlineCampagnes

De nieuwe campagne van Persgroep-dochter Tweakers.net is opmerkelijk: de techsite richt zich namelijk op mensen zonder internet. De campagne (print, radio en online) komt uit de koker van reclamebureau BeyenMeyer.

Zo’n 1,2 miljoen Nederlanders hebben nog nooit internet gebruikt. Deze mensen blijven verstoken van alle informatie die op het wereldwijde web te vinden is. Waaronder price-watches, waarmee je veel geld kunt besparen.

Daarom lanceert BeyenMeyer een campagne voor techsite Tweakers.net om deze groep per antwoordkaart, fax, informatienummer en Teletekst op de hoogte te houden van price-watches, reviews en het laatste tech-nieuws.

Vanaf nu weten ook mensen zonder internet bijvoorbeeld wanneer er een nieuwe OLED TV uitkomt, of ie goed is of niet en waar je die voor de scherpste prijs kunt kopen.

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken