Label A organiseert hackathon-reis naar Los Angeles

Label A organiseert hackathon-reis naar Los Angeles
  • Bureaus
  • 24 okt 2018 @ 11:01
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • InteractieCommunicatie

Digital agency Label A bestaat tien jaar en om dat te vieren organiseert het bureau een hackathon-reis naar Los Angeles. Doel is om klanten en andere contacten te interesseren voor 'de digitale toekomst'. Aanmelden kan vanaf 12:00 uur.

'Zonder grenzen en niets is te gek. De input voor deze hackathon komt van de opdrachtgevers vandaan', zo laat managing director Oscar Kolthoff weten. Label A roept geïnteresseerden op om binnen 48 uur een business idea in te sturen, waarmee het bureau vervolgens in LA samen met opdrachtgevers aan de slag gaat. 'Immers als je één op één samenwerkt, kom je net een stap verder. In dit geval helemaal tot aan de West Coast.'

Plaats delict is de omgeving van SpaceX, waar men raketten commercialiseert en waar je met je smartphone een elektrische step huurt voor 'the last mile'. Doel van de hackathon is dat Label A samen met zijn klanten de toekomst van hun business gaat hacken. Naast de bestaande klanten geeft Label A ook andere geïnteresseerden de kans om hun toekomstige business vorm te geven in Los Angeles.

De hackathon vindt plaats op 10 en 11 december in Los Angeles. Aanmelden kan vanaf vandaag (woensdag) 12:00 uur tot 48 uur later hier.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken