Tijd voor je hart: magazine voor 50 jaar Hartstichting

Tijd voor je hart: magazine voor 50 jaar Hartstichting
  • Content
  • 20 mrt 2014 @ 12:05
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • PrintStorytelling

50 hartelijke, hartverscheurende en hartverwarmende interviews met BN’ers gebundeld in een prachtig magazine, speicaal voor het vijftigjarig jubileum van de Hartstichting. Het magazine is ontwikkeld door Axioma.

Strijd mee met je hart. Recht uit het hart. Dat zijn de ontboezemingen van de 50 BN’ers in het magazine Van Harte, dat Axioma speciaal voor het vijftigjarig jubileum van de Hartstichting otwikkelt. Met echte verhalen geeft het magazine voorlichting over de ernst en urgentie van hart- en vaatziekten. In de interviewsis op zoek gegaan naar verhalen en kanten van BN’ers die we nog niet kennen. Hierdoor is het een bundel van 50 hartelijke, hartverscheurende en hartverwarmende verhalen geworden.

Lees meer over de geschiedenis van de Hartstichting.



Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken