Wenneker verzilvert 3 van de 4 nominaties tijdens Grand Prix Content Marketing 2015
- Content
- 20 nov 2015 @ 14:40
- Link
-
Redactie Contentmarketing
Redactie
MarketingTribune - Grand Prix Content Marketing
- 20 nov 2015 @ 14:40
- Redactie Contentmarketing
Wenneker won gisteravond samen met DDB Brussel de felbegeerde gouden Grand Prix in de categorie B2C voor de campagne Back to BASE en was hiermee de grote klapper van de avond. In de categorie beste videoserie won Wenneker met de serie uitlegfilms voor de SNS Bank. In de categorie Social won Wenneker samen met FHV en Freshbridge een award voor de Bye Bye Hi campagne.
De campagne voor Philips/Rijksmuseum die we produceerden voor Ogilvy & Mather was genomineerd in de categorie beste PR. Deze campagne won eerder twee internationale PR prijzen. Al met al een topavond!
Maurice Wenneker over de SNS case: 'Dit is echt contentmarketing pur sang op Hygiene-niveau met video’s die echte antwoorden geven op echte vragen van klanten. Mooi gemaakt en bewezen effectief’.
-
Redactie Contentmarketing
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/content/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Shop-in-shop concept MediaMarkt en... 01-05-2024
- Met een open mindset win je altijd... 30-04-2024
- Nieuwe campagne A.S.R. maakt... 30-04-2024
- Realityprogramma Het Blok en Praxis... 23-04-2024
- EasyToys lanceert realityshow The... 22-04-2024
- Heineken lanceert ‘saaie telefoon’... 17-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing