Wenneker verzilvert 3 van de 4 nominaties tijdens Grand Prix Content Marketing 2015

Wenneker verzilvert 3 van de 4 nominaties tijdens Grand Prix Content Marketing 2015
  • Content
  • 20 nov 2015 @ 14:40
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • Grand Prix Content Marketing

Wenneker won gisteravond samen met DDB Brussel de felbegeerde gouden Grand Prix in de categorie B2C voor de campagne Back to BASE en was hiermee de grote klapper van de avond. In de categorie beste videoserie won Wenneker met de serie uitlegfilms voor de SNS Bank. In de categorie Social won Wenneker samen met FHV en Freshbridge een award voor de Bye Bye Hi campagne.

De campagne voor Philips/Rijksmuseum die we produceerden voor Ogilvy & Mather was genomineerd in de categorie beste PR. Deze campagne won eerder twee internationale PR prijzen. Al met al een topavond!

Maurice Wenneker over de SNS case: 'Dit is echt contentmarketing pur sang op Hygiene-niveau met video’s die echte antwoorden geven op echte vragen van klanten. Mooi gemaakt en bewezen effectief’.

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken