Jury GPCM klaar voor 'big day' op 31 oktober aanstaande

Jury GPCM klaar voor 'big day' op 31 oktober aanstaande
  • Content
  • 25 okt 2023 @ 14:35
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • EvenementGrand Prix Content MarketingCase Study

Het contentmarketingvak loopt zich warm voor de uitreiking van de enige echte GPCM 2023. Na een recordaantal inzendingen ronden de jury's hun werk af en is de organisatie van feestelijke uitreiking op 31 oktober a.s. in Amsterdam ook vrijwel rond. Feest! Kom je ook?

'Zo tof: gisteren en vandaag zo’n 30 pitches gehad voor de Awards van de Grand Prix Content Marketing. Echt erg cool om alle "verhalen achter de verhalen" te horen', schrijft Bram Koster, contentmarketingexpert, met BBP Media co-organisator en jurylid GPCM bij deze actiefoto, 'Hier zie je de jury van vandaag voor de categorieën non-profit en jongeren, bestaande uit Ilona de Bok, Marlies Hilgersom, Vanja Mlinar en Matthijs Roumen, naast buddy-juryvoorzitter Freek Janssen. Voor alle case-inzenders, juryleden én andere geïnteresseerden: tot 31 oktober bij de feestelijke uitreiking!'

Wij zijn er klaar voor. Jij ook? Van harte welkom, klik hier voor kaarten en meer info.
(PvWK, foto: BK)
 

Over de GPCM 2023
'De Grand Prix Content Marketing is een prestigieuze prijsuitreiking die de allerbeste voorbeelden van contentmarketing erkent en beloont. Het is een jaarlijks evenement waarbij Awards worden uitgereikt aan de meest succesvolle contentstrategieën en Bekroningen worden toegekend aan uitblinkende contentproducties. De Grand Prix Content Marketing is een platform waar marketeers en creatieve professionals hun werk kunnen delen, leren van inspirerende cases en erkenning krijgen voor hun inspanningen op het gebied van contentmarketing.'

(bron: BBP Media)

Peter van Woensel Kooy

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken