Zandbeek genomineerd voor European Excellence Awards
- Content
- 7 nov 2015 @ 09:35
- Link
-
Redactie Contentmarketing
Redactie
MarketingTribune - AwardsBloggenVideo
- 7 nov 2015 @ 09:35
- Redactie Contentmarketing
Contentmarketingbureau Zandbeek is twee keer genomineerd voor een European Excellence Award 2015. De European Excellence Awards onderscheiden de beste PR- en communicatiecampagnes in heel Europa. Zandbeek is genomineerd in de categorieën 'Fashion and Beauty' en 'Blog' met de Fashion Blog Battle voor opdrachtgever Cushman & Wakefield.
Met de Fashion Blog Battle zette Zandbeek winkelcentrum Entre Deux in modestad Maastricht opnieuw op de kaart. Tijdens de battle gingen 50 fashion bloggers de strijd aan voor de titel ‘Entre Deux Fashion Blogger 2015’. Via deze social influencer campagne wist het winkelcentrum het hart van de moeilijk bereikbare jongerendoelgroep te raken. Dat vertaalde zich in meer bezoekers, meer engagement en een boost voor alle sociale kanalen.
Zandbeek won in september een Digital Communication Award met de Fashion Blog Battle.
Lees meer over de European Excellence Awards en de genomineerden staat op deze site.
-
Redactie Contentmarketing
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/content/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Shop-in-shop concept MediaMarkt en... 01-05-2024
- Met een open mindset win je altijd... 30-04-2024
- Nieuwe campagne A.S.R. maakt... 30-04-2024
- Realityprogramma Het Blok en Praxis... 23-04-2024
- EasyToys lanceert realityshow The... 22-04-2024
- Heineken lanceert ‘saaie telefoon’... 17-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing