G-Star lanceert eigen TikTok-kanaal

G-Star lanceert eigen TikTok-kanaal
  • Content
  • 14 okt 2020 @ 08:54
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • ContentSocial media

G-Star Raw heeft voor social media-bureau Hammerfest gekozen om zijn nieuwe TikTok-kanaal te lanceren. Het modemerk is al enige tijd aanwezig op het populaire social media-platform en kiest er nu voor een eigen 'merk-kanaal' te starten.

Guy Lokhoff, co-founder en creative director bij Hammerfest, zegt: 'TikTok geeft creativiteit en authenticiteit een podium, en ontwikkelt zich razendsnel. Voor een merk als G-Star is het logisch om de rauwheid van het platform te verbinden met de rauwheid van het merk. Door samen te werken met de makers en het platform zelf, zorgen we ervoor dat we dichtbij de cultuur van G-Star blijven en tegelijkertijd de grenzen opzoeken.'

Om de lancering verder te activeren is G-Star een samenwerking aangegaan met de volgende 'TikTok-influencers': @indigojael, @vincentvianen, @ninaschotpoortxx, @yooitskeanu en @marthwubbels. Bekijk het kanaal hier.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken