G-Star lanceert eigen TikTok-kanaal
- Content
- 14 okt 2020 @ 08:54
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - ContentSocial media
- 14 okt 2020 @ 08:54
- Lucas Boon
G-Star Raw heeft voor social media-bureau Hammerfest gekozen om zijn nieuwe TikTok-kanaal te lanceren. Het modemerk is al enige tijd aanwezig op het populaire social media-platform en kiest er nu voor een eigen 'merk-kanaal' te starten.
Guy Lokhoff, co-founder en creative director bij Hammerfest, zegt: 'TikTok geeft creativiteit en authenticiteit een podium, en ontwikkelt zich razendsnel. Voor een merk als G-Star is het logisch om de rauwheid van het platform te verbinden met de rauwheid van het merk. Door samen te werken met de makers en het platform zelf, zorgen we ervoor dat we dichtbij de cultuur van G-Star blijven en tegelijkertijd de grenzen opzoeken.'
Om de lancering verder te activeren is G-Star een samenwerking aangegaan met de volgende 'TikTok-influencers': @indigojael, @vincentvianen, @ninaschotpoortxx, @yooitskeanu en @marthwubbels. Bekijk het kanaal hier.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Shop-in-shop concept MediaMarkt en... 01-05-2024
- Met een open mindset win je altijd... 30-04-2024
- Nieuwe campagne A.S.R. maakt... 30-04-2024
- Realityprogramma Het Blok en Praxis... 23-04-2024
- EasyToys lanceert realityshow The... 22-04-2024
- Heineken lanceert ‘saaie telefoon’... 17-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing