De Speld en Partners en Kakhiel gaan strategische samenwerking aan
- Content
- 10 aug 2021 @ 09:41
- Link
-
Ryan Baij
Allround Redacteur
BBP Media - Influencermarketing
- 10 aug 2021 @ 09:41
- Ryan Baij
Kakhiel en De Speld & Partners gaan vanaf vandaag een strategische samenwerking aan met als doel humoristische branded content naar een hoger plan te tillen.
De twee humoristische platforms gaan zich samen richten op de marketeer en merken die echt willen opvallen met originele en verrassende creatieve uitingen waarmee merken wel binnenkomen bij hun publiek.
Jerome Kuijken, Managing Partner De Speld & Partners: ‘Kakhiel is een fantastische aanvulling op onze drie bestaande Speld-titels: de Speld, de Speld Sport en onze vrouwentitel de Pin. Kakhiel is met zijn herkenbare en superdroge humor een van de smaakmakers op social media. We zijn van mening dat we gezamenlijk humoristische branded content nog beter kunnen maken met nog meer bereik en positieve impact voor adverteerders. Door de groei in ons publiek zal het ook makkelijker voor marketeers worden om ons voor grotere campagnes in te zetten. Ook sluit ik niet uit uit dat we op termijn meer interessante humoristische titels aan het Speld netwerk zullen toevoegen.
Ook Kakhiel is verheugd over de samenwerking: ‘Jerome stuurde me een tijdje geleden een mail met ‘we moeten echt eens praten, jij en ik.’ Dat klonk vet serieus, maar toen ik daar op de koffie ging vertelde hij me ineens dit leuke plan, haha. Ik vind de Speld altijd vet lachen en de manier waarop ze met brandend content omgaan ook erg inspirerend. Doordat we allebei naast ons grote online bereik ook veel ervaring in de reclame hebben ben ik ervan overtuigd dat we samen een krachtig en onderscheidend platform kunnen bieden aan adverteerders die met humor en creativiteit willen opvallen. Kom maar op met die briefings!’
Zowel Kakhiel als De Speld & Partners hebben al branded contentgemaakt in het verleden. Kakhiel werkte voor o.a. Dorito’s, Bolletje, Volkswagen en Tele2 en De Speld & Partners voor o.a. ASN Bank, CZ, Milieudefensie en Oatly.
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Campagne “Doe ff lekker niet” leert jongeren geen schulden te...
- Grote AR-activatie voor 'Kingdom of the Planet of the Apes'
- Campagne tegen MS laat de ziekte door kinderogen zien
- ABN Amro en Straat ontwerpen postzegel tegen fraude
- Wervingscampagne zet in op mooie kanten openbaar vervoer
- Plastic Soup Foundation lanceert AI-campagnefilm 'Life of...
Laatste Nieuws
- Plastic Soup Foundation lanceert... 17-05-2024
- Wervingscampagne zet in op mooie... 16-05-2024
- ABN Amro en Straat ontwerpen... 16-05-2024
- Campagne “Doe ff lekker niet” leert... 15-05-2024
- Campagne tegen MS laat de ziekte... 15-05-2024
- Grote AR-activatie voor 'Kingdom of... 14-05-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing