Stijl NSS komt van Amsterdamse Lava
- Design
- 24 mrt 2014 @ 10:59
- Link
-
Redactie Design
Redactie
MarketingTribune - Visual id
- 24 mrt 2014 @ 10:59
- Redactie Design
De Nuclaire Security Summit is vandaag officieel van start gegaan. De top waar 53 landen, vier internationale organisaties, 58 wereldleiders, duizenden delegatieleden en journalisten bij aanwezig zullen zijn. Het Amsterdamse ontwerpbureau Lava ontwikkelde de stijl.
Research over het onderwerp nuclear security levert al snel waarschuwende beelden op, over kernenergie, geel met zwarte iconen en protestmateriaal uit de jaren ‘80. Lava besloot om bij deze associaties weg te blijven. En na het bestuderen van de schematische weergaven van atomen, ontstond het huidige ontwerp. Er werd een grid gecreëerd dat naar atoomverbindingen refereert en waar subtiel het nucleaire icoon in verwerkt is.
Lava is verantwoordelijk voor de identiteit en de uitrol van het grootste gedeelte van de communicatiedragers van dit evenement, andere bureaus die hieraan meewerkten waren onder meer Thonik.
-
Redactie Design
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/design/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Greenwheels: nieuwe auto’s en nieuwe... 30-04-2024
- I Love Illustration Gallery start... 22-04-2024
- Wehkamp lanceert naast nieuwe... 22-04-2024
- Dopper lanceert digital product... 16-04-2024
- Nieuwe huisstijl voor Opel-showrooms09-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing