AH en Jumbo haken in op goede voornemens
- Food-en-retail
- 3 jan 2024 @ 15:00
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - CrossmediaFood
- 3 jan 2024 @ 15:00
- Peter van Woensel Kooy
Gezelligheid, (te) veel gegeten en de beste wensen: dat waren weer de feestdagen. Maar hoe nu verder? AH lanceert Eye of the Hamster ('Hamsterééééén met meer dan 1000 producten 2e gratis') en Jumbo adviseert worteltjes.
Albert Heijn begint het nieuwe jaar met een campagne over gezonde voeding en sporten, maar dan wel aantrekkelijk geprijsd. Motto: Eye of the Hamster - Hamsterééééén. De klassieker 'Eye of the tiger' neemt een nieuwe wending, zoals te zien in het venster hieronder. De nieuwjaarscampagne van bureau TBWA\ Neboko omvat ook aandacht voor de gratis leefstijlcoach-app van Albert Heijn, die klanten met adviezen van experts helpt met een gezonder eetpatroon, bij ontspanning, goed slapen en met vaker sporten. Kortom voor een goede start.
- Food-en-retail
- 3 jan 2024 @ 15:00
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - CrossmediaFood
- 3 jan 2024 @ 15:00
- Peter van Woensel Kooy
Klaar met grote eetpartijen
Ook Jumbo laat zich niet onbetuigd en komt met een humoristische commercial waarin vast character Frank Lammers schijnbaar licht brak de auto richting supermarkt stuurt. Daar profiteert hij niet alleen van de prettige prijzen bij Jumbo, maar ook van het gezonde assortiment van deze retailer, met onder andere... wortelen. De nieuwjaarscampagne van Jumbo is gemaakt met bureau Hotel L'Amour, dat precies een jaar geleden startte.
(PvWK)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Veja scoort met in-store schoenmaker02-05-2024
- Shell kondigt nieuwe samenwerking... 01-05-2024
- [RMD24] 'Het wordt tijd om met... 01-05-2024
- Unox Soep in Zak positioneert zich... 29-04-2024
- Albert Heijn introduceert AH... 26-04-2024
- [marketeer 200] Chiel van Leeuwen -... 26-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing