AH en Jumbo haken in op goede voornemens

AH en Jumbo haken in op goede voornemens
  • Food-en-retail
  • 3 jan 2024 @ 15:00
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • CrossmediaFood

Gezelligheid, (te) veel gegeten en de beste wensen: dat waren weer de feestdagen. Maar hoe nu verder? AH lanceert Eye of the Hamster ('Hamsterééééén met meer dan 1000 producten 2e gratis') en Jumbo adviseert worteltjes.

Albert Heijn begint het nieuwe jaar met een campagne over gezonde voeding en sporten, maar dan wel aantrekkelijk geprijsd. Motto: Eye of the Hamster - Hamsterééééén. De klassieker 'Eye of the tiger' neemt een nieuwe wending, zoals te zien in het venster hieronder. De nieuwjaarscampagne van bureau TBWA\ Neboko omvat ook aandacht voor de gratis leefstijlcoach-app van Albert Heijn, die klanten met adviezen van experts helpt met een gezonder eetpatroon, bij ontspanning, goed slapen en met vaker sporten. Kortom voor een goede start.
 



  • Food-en-retail
  • 3 jan 2024 @ 15:00
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • CrossmediaFood

Klaar met grote eetpartijen

Ook Jumbo laat zich niet onbetuigd en komt met een humoristische commercial waarin vast character Frank Lammers schijnbaar licht brak de auto richting supermarkt stuurt. Daar profiteert hij niet alleen van de prettige prijzen bij Jumbo, maar ook van het gezonde assortiment van deze retailer, met onder andere... wortelen. De nieuwjaarscampagne van Jumbo is gemaakt met bureau Hotel L'Amour, dat precies een jaar geleden startte.
(PvWK)



Peter van Woensel Kooy

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken