Bavaria-filmpjes op Veronica trekken 200.000 kijkers

Bavaria-filmpjes op Veronica trekken 200.000 kijkers
  • Media
  • 17 sep 2013 @ 11:53
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • TelevisieBranded content

Maandag is Veronica gestart met korte sketches onder de titel "Zo kan het ook" Deze door Bavaria gesponsorde sketches trokken op de eerste dag bijna 200.000 kijkers, aldus cijfers van Stichting KijkOnderzoek.

De filmpjes, met vier vrienden die grappen uithalen met alledaagse situaties, maken onderdeel uit van de That’s More Like It-campagne van Bavaria.

Kirsten Gelissen, zendercoördinator Veronica: “Dit is een unieke samenwerking tussen twee merken die elkaar gevonden hebben. Het programma, met als thema ‘Zo kan het ook…’, sluit zo goed aan op de merkwaarden van zowel Bavaria als Veronica dat een lange termijn partnership een logisch gevolg is. Het online platform wordt, naast het Veronica-programma, aangevuld met internationale ‘Zo kan het ook…’ video’s. We zijn trots dat Bavaria dit platform wereldwijd lanceert en dat wij, als Veronica, daar ook een bijdrage aan kunnen leveren.” 



Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken