Ruben Nicolai: 'Dolgelukkig dat ik overstap naar RTL'

Ruben Nicolai: 'Dolgelukkig dat ik overstap naar RTL'
  • Media
  • 25 mrt 2015 @ 00:08
  • Link
  • Jeroen Mirck
    Jeroen Mirck

    Redacteur
    MarketingTribune
  • PersonaliaTelevisieEntertainmentMedia

RTL Nederland heeft een nieuw boegbeeld aangetrokken. De tv-presentator Ruben Nicolai, die per 1 april vertrekt bij BNN-VARA, tekende dinsdag een contract bij de grootste commerciële zender van Nederland. Er werd al lang gespeculeerd over zijn nieuwe werkgever, maar deze avond maakte Nicolai in RTL Boulevard aan alle twijfels een einde.

Bronnen binnen RTL bevestigden maandag aan De Telegraaf dat de presentator en RTL een dag later hun krabbel zouden zetten onder een overeenkomst. Na de bekendmaking van zijn vertrek bij BNN-VARA gingen er al geruchten dat Nicolai zou overstappen naar de commerciële zender. In een interview met RTL Late Night, vorige week, wilde hij niet op de geruchten ingaan, maar beloofde hij op 24 maart meer duidelijkheid te geven over zijn toekomst.

Er wordt al dagen driftig gespeculeerd dat Nicolai het kijkcijferkanon RTL Boulevard gaat presenteren. Zijn concurrenten daar zeggen hem in ieder geval met open armen te ontvangen, zo lieten Winston Gerschtanowitz en Peter van der Vorst onlangs al weten. Ze denken dat hij het zeker aan zou kunnen om grote shows te presenteren.

Dinsdag ging dus de kogel door de kerk. Tegen Algemeen Dagblad zegt Nicolai: 'Het is een spannende tijd geweest maar ik ben hier dolgelukkig mee. Iedereen gunde me deze stap zeer. Ik heb er weken spastisch omheen zitten draaien omdat ik niets mocht zeggen. We hebben veel plannen en er zijn leuke dingen besproken, maar ik kan nog geen titel noemen.' 



Jeroen Mirck

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken