YouTube introduceert betaalde dienst zonder reclameblokken
- Online
- 26 okt 2015 @ 10:52
- Link
-
Redactie Online
Redactie
MarketingTribune - Innovatie
- 26 okt 2015 @ 10:52
- Redactie Online
YouTube heeft de abonnementsdienst YouTube Red gelanceerd. Daarmee komt het tegemoet aan de wens van zijn gebruikers om een dienst aan te bieden zonder reclames. Daar staat tegenover dat er wel moet worden betaald, 9,99 dollar (9,01 euro) per week. Daarnaast heeft YouTube de muziekapp YouTube Music in de markt gezet. Daarmee kun je muziek afspelen zonder YouTube geopend te houden. De dienst is mogelijk een bedreiging voor Spotify en Apple Music.
Een filmpje begint meteen en er zijn geen tussentijdse onderbrekingen. Zie daar het belangrijkste verschil met het reguliere YouTube-kanaal. Daarnaast is er dus de muziekapp, YouTube wordt nog steeds door de meeste gebruikers als muziekkanaal gebruikt, en zijn via YouTube Red nieuwe shows te bekijken. Voornamelijk met YouTube-persoonlijkheden in de hoofdrol.
Zie hier het volledige bericht dat YouTube eerder plaatste.
-
Redactie Online
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/online/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- TikTok labelt door AI gemaakte content10-05-2024
- Apple biedt excuses aan voor... 10-05-2024
- Reid Hoffman laat zich door AI-twin... 02-05-2024
- Autoriteit Persoonsgegevens:... 02-05-2024
- Wet aangenomen: TikTok VS moet... 24-04-2024
- Certificaat en register voor... 22-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing