Nieuw online marketingbureau voor eventsector: Beaker

Nieuw online marketingbureau voor eventsector: Beaker
  • Online
  • 25 jan 2018 @ 15:54
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • DoelgroepenEvenement

Nederland is een nieuw online bureau rijker: Beaker. Het bureau richt zich op professionals in de wereld van muziek en evenementen.

Binnen dit kader zijn entreetickets en inschrijvingen de conversies. Het bureau uit Amsterdam is opgericht door Frenk Wiersma en Perry van de Vrede die hun sporen naar eigen zeggen ruimschoots verdiend hebben op het gebied van zowel muziek- eventpromotie als online marketing.

Beaker is een bundeling van krachten die volgens de oprichters bij de opdrachtgevers zal leiden tot de verkoop van een groter aantal entreetickets, meer inschrijvingen en registraties en een sterkere online presence. Die opdrachtgevers kunnen organisatoren/promotors zijn van muziek- en sportevents, concerten, beurzen, maar ook platenlabels, theaters en musea.

Wiersma en Van de Vrede zijn tot de conclusie gekomen dat er een hoop online marketeers zijn die bijvoorbeeld wel een advertising campagne kunnen starten, maar dat het vaak ontbreekt aan strategisch inzicht en vooral ondernemerszin. Daarom: Beaker. 

Klanten waar het bureau op dit moment voor werkt zijn Paaspop, Sony Music, Live At Amsterdamse Bos en Kingdance. 

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken