ABN Amro en Fonds Gehandicaptensport verlengen 1% FairShare-partnership tot 2018

ABN Amro en Fonds Gehandicaptensport verlengen 1% FairShare-partnership tot 2018
  • Sponsoring
  • 17 apr 2014 @ 08:13
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • SponsoringMaatschappijSport

Tijdens de Euro Hockey League 2014 in Eindhoven zullen ABN Amro en het Fonds Gehandicaptensport de samenwerking met vier jaar verlengen. ABN Amro is één van de founding fathers van 1% FairShare, een regeling waarbij het bedrijfsleven wordt gevraagd minimaal 1 procent bovenop het totale sportsponsoringsbudget te investeren in de gehandicaptensport.

Binnen de 1% FairShare ondersteunt de ABN Amro de tennis- golf- en hockeysport, zowel in topsport als in de breedtesport. Een van de topsportevenementen is het ABN Amro World Wheelchair Tennis Tournament. Voor de breedtesport organiseert ABN Amro Vriendendagen zoals hockey- tennis- en golfclinics voor sporters met een handicap.

Dit weekeinde tijdens de finale van de Euro Hockey Leaque 2014 in Eindhoven zijn G-Hockeyers uit Nederland uitgenodigd om samen met vrienden en familie een professionele hockeyclinic te volgen en daarna te genieten van de finale van de EHL.  

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken