Maaza sponsor van Rotterdam Unlimited Zomercarnaval

Maaza sponsor van Rotterdam Unlimited Zomercarnaval
  • Sponsoring
  • 13 jul 2023 @ 10:57
  • Link
  • Nanny Kuilboer
    Nanny Kuilboer

    Redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • MarketingMaatschappij

Maaza, het merk van de tropische fruitdranken, heeft de handen ineengeslagen met Rotterdam Unlimited Zomercarnaval. Het van oorsprong Indiase merk legt al 50 jaar de focus op genieten - Maaza betekent genieten in Hindi - en past daardoor perfect bij het Zomercarnaval, aldus Julie van Bergen, Marketing Manager van Maaza.

De 36e editie van het Zomercarnaval, dat elk jaar honderdduizenden bezoekers van over de hele wereld trekt, vindt plaats op vrijdag 28 en zaterdag 29 juli.

Culturele diversiteit
Eva van der Vegt van organisator Rotterdam Unlimited: ‘Het partnerschap tussen Maaza en Rotterdam Unlimited is gebaseerd op een gemeenschappelijke passie voor culturele diversiteit en het vieren van verschillende internationale tradities. De link tussen Maaza en het Rotterdamse Zomercarnaval is heel logisch. Samen willen we een onvergetelijke ervaring creëren voor culturen van over de hele wereld, die samenkomen op het Zomercarnaval. De tropische smaken van Maaza kunnen daarbij niet ontbreken.’

Praalwagen
Maaza heeft zijn eigen praalwagen tijdens de straatparade. Van Bergen: ‘Daarnaast hebben we nog een verrassing in petto voor de festivalbezoekers: de nieuwe Mango-ijsjes. Deze fruitige ijsjes in de meest populaire smaak bieden de perfecte verkoeling tijdens het Zomercarnaval.’

Nanny Kuilboer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken