IPTL vindt Coca-Cola als hoofdsponsor

IPTL vindt Coca-Cola als hoofdsponsor
  • Sponsoring
  • 5 nov 2014 @ 08:38
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • SponsoringSport

De IPTL (International Premier Tennis League) is een tennistoernooi naar het voorbeeld van de Indiase Premier (cricket) League, dat in vier steden zal worden verspeeld: Manilla, Delhi, Dubai, en Singapore. Als hoofdsponsor zal Coca-Cola deelnemen aan een serie initiatieven om tennisliefhebbers meer bij het twee weken durende toernooi zelf te betrekken. Een daarvan is de verkiezing van drie fans die voor drie wedstrijden de toss mogen doen.

Het toernooi, met vele miljoenen aan prijzengeld, wordt gehouden van 28 november tot 13 december met een veelheid aan tennissterren uit heden en verleden, zoals Roger Federer, Novak Djokovic, Pete Sampras en Maria Sjarapova.

Sportcultuur India
In een verklaring zegt Debabrata Mukherjee, directeur marketing en commercie van Coca-Cola India: ‘Coca-Cola heeft de sport altijd een enorm warm hart toegedragen, en wij denken dat dit partnership onze inspanningen om een gezonde actieve leefstijl te bevorderen door het versterken van de sportcultuur in India in een stroomversnelling zal brengen.’ De vier teams – de Micromax Indian Aces, Singapore Slammers, Manila Mavericks en UAE Royals – bestaan uit 21 Grand Slam kampioenen en veertien actuele en vroegere nummers één. (Bron: Sportspromedia.com) 

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken