Tweede jaar Gelukstreffers in het amateurvoetbal

Tweede jaar Gelukstreffers in het amateurvoetbal
  • Sponsoring
  • 2 sep 2015 @ 11:57
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • VoetbalSponsoringPartnership

Een nieuw seizoen in het amateurvoetbal staat op het punt van beginnen. Gelijk hiermee start ook het tweede seizoen van Staatsloterij Gelukstreffers. Hoe meer doelpunten een team maakt, hoe groter de kans op aantrekkelijke prijzen in het Gelukstreffers-spel.

De Staatsloterij en de KNVB willen met Gelukstreffers het maken van doelpunten nog meer stimuleren en daarmee het spel- en kijkplezier verhogen.

Alle seniorenteams van de ruim 3000 amateurvoetbalverenigingen kunnen gratis meedoen, uiteraard inclusief veteranen- en damesteams. Het eerste seizoen van Gelukstreffers was bijzonder succesvol. De 5000 deelnemende teams zijn verdeeld over iets meer dan 2000 clubs. Ook dit jaar is ex-profvoetballer en analist Ronald de Boer ambassadeur van Gelukstreffers.

'Gelukstreffers draagt direct bij aan een gezonder en een gelukkiger Nederland. Amateurvoetballers van alle niveau’s maken kans op een bijzondere oranje ervaring. Ik ben er enorm trots op dat we na het eerste seizoen al bijna een kwart van alle teams in het senioren amateurvoetbal hebben bereikt', vertelt Frans van Steenis, algemeen directeur van de Nederlandse Staatsloterij.

Jean-Paul Decossaux, directeur Commerciële Zaken van de KNVB: 'Als KNVB werken we al jaren met voldoening samen met de Staatsloterij. Met hun support aan het Nederlands elftal en het amateurvoetbal geeft de Staatsloterij een positieve impuls aan het gehele Nederlandse voetballandschap. Met Gelukstreffers wordt de totale breedte van het Nederlands voetbal verbonden en bij elkaar gebracht. Één van onze kernwaarden, voetbal van en vóór iedereen, komt duidelijk terug in deze actie.'

Nieuwe hoofdprijs
Dit jaar heeft Gelukstreffers nieuwe prijzen. Zo is er een vernieuwde hoofdprijs waarmee je als VIP een wedstrijd van het Nederlands Elftal beleeft. Het hele team wordt onder andere in de spelerstunnel van de Amsterdam ArenA ontvangen en mag vlak voor het Nederlands Elftal het veld betreedt een ereronde maken. Een van de andere hoofdprijzen is ook dit jaar een wedstrijd tegen Ex-internationals. Ook kleinere prijzen zijn te winnen, zoals bidonkratten, trainingshesjes en kaarten voor EK kwalificatiewedstrijden voor het hele elftal. Gedurende het seizoen 2015/2016 vinden er in totaal vier trekkingen plaats.

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken