NS lift mee met songfestival met oproep internationale reizigers
- Algemeen
- 8 mei 2024 @ 15:30
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 8 mei 2024 @ 15:30
- Michiel van Zaane
Donderdag 9 mei is Joost Klein met zijn hit Europapa als laatste aan de beurt in de halve finale van het Eurovisie Songfestival. NS spoort internationale treinreizigers aan op hem te stemmen.
Omdat Nederlanders niet op de eigen inzending mogen stemmen spoort NS internationale treinreizigers aan om op Joost Klein te stemmen. In een video is te zien hoe conducteurs via de omroep internationale reizigers aanmoedigen om 12 punten uit te brengen op de Nederlandse inzending.
NS brengt (internationale) reizigers van en naar Nederland, maar ook naar internationale bestemmingen. In zijn nummer zingt Klein over de trein naar Berlijn. Reden voor de NS om mee te liften op de hype rond Klein en conducteurs van internationale en nationale treinen op te sturen.
Joost ‘Trein’
Niet alleen Joost is populair, maar ook zijn typische dansje. Om reizigers in de stemming te krijgen voor het Songfestival vind je deze week een dansende Joost 'Trein’ op verschillende schermen op de stations en in de trein.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- ID&T Group en Unilever breiden samenwerking in experience...
- NS lift mee met songfestival met oproep internationale reizigers
- Toyota Nederland start wervingscampagne 'De snelste...
- Bezint eer ge begint
- Uefa lanceert #LightYourFire-campagne met song ‘Fire’
- Etos herinnert iedereen aan Moederdag tijdens voetbal
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing