Ellen Waalderbos versterkt marketingteam BBP Media

Ellen Waalderbos versterkt marketingteam BBP Media
  • B2b
  • 7 mei 2024 @ 07:00
  • Link
  • Nanny Kuilboer
    Nanny Kuilboer

    Redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • MarketingPersonalia

Met een bewezen staat van dienst en een bak aan ervaring - Hearst, ANWB, MPG - is Ellen Waalderbos sinds april 2024 in dienst bij BBP Media in Woerden als Marketing & E-commerce Manager. Zij wordt verantwoordelijk voor de marketing van de vier merken van BBP Media: MarketingTribune, Marketingfacts, Twinkle en CustomerFirst.

Waalderbos heeft haar sporen op het gebied van marketing verdiend in de magazinebranche: ‘Ik heb jarenlang gewerkt in diverse marketingfuncties bij Hearst Netherlands, onder meer als Marketing Director van de vrouwenmerken Elle, Elle Eten, Elle Decoration, Women's Health, Cosmopolitan en Harper's Bazaar. Mijn focus lag daarbij op de digitale transitie, het leidinggeven aan en de herstructurering van het marketingteam, het ontwikkelen van nieuwe verdienmodellen,en de verbetering van het bedrijfsresultaat. Na Hearst heb ik op freelancebasis als strategisch adviseur bij ANWB gewerkt, waar ik de restyling van Kampioen, het grootste magazine van Nederland, begeleidde. Bij marketingbureau MPG was ik als Client Content Director verantwoordelijk voor crossmediale contentmarketingstrategieën en het uitgeven van special interest-magazines voor diverse merken.’

Ervaring en expertise
Ellen Waalderbos: ‘Met veel plezier en enthousiasme ben ik gestart bij BBP Media, dat ik het meest vooraanstaande B2B-mediabedrijf van Nederland vind, met de beste events en de mooiste vakbladen. Daar maak ik graag deel van uit. Ik kijk ernaar uit om samen met mijn team de merken van BBP Media crossmediaal verder te ontwikkelen en onze events uit te bouwen.’
CEO BBP Media Peter van Balsfoort over de komst van Waalderbos: ‘We zijn erg blij dat Ellen zich bij ons team voegt. Zij heeft een schat aan ervaring en expertise die van grote waarde zal zijn voor BBP Media. We zijn ervan overtuigd dat zij een belangrijke rol zal spelen bij het bereiken van onze marketingdoelstellingen.’

OVER BBP MEDIA
BBP Media is een onafhankelijk B2B-mediabedrijf, dat al meer dan 25 jaar is gespecialiseerd in het bieden van relevante vakinformatie. Via crossmediale platforms richt BBP Media zich op ondernemers en professionals in de Nederlandse marketingsector, de e-commerce-sector en de customer service-branche. Voor vergaring en ontsluiting van de vakinformatie werkt BBP Media nauw samen met branchepartijen zoals verenigingen en associaties. Tot het portfolio van BBP Media behoren onder meer MarketingTribune, Marketingfacts, Twinkle en CustomerFirst.
Met toegewijde teams voor de verschillende titels en stevige support van marketing en projectmanagement realiseert BBP Media bijna alle (online) projecten, uitgaven en uitingen in huis. Het personeelsbestand is opgebouwd uit een mix van ervaren krachten en jong talent. Er heerst een sterk geloof in het zelf opleiden van professionals. BBP Media wordt geleid door Peter van Balsfoort.

Onze events
Branded Content Event
Shopping Awards
Retail Media Day
Nima Marketing Day
CrossBorder Event
CustomerFirst Congres
Shopping Today
Grand Prix Content Marketing

Nanny Kuilboer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken