'Er bestaan geen blauwdrukken voor marketing; jij ontwerpt de toekomst van je merk'
- B2b
- 6 mei 2024 @ 08:04
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Marketing
- 6 mei 2024 @ 08:04
- Nanny Kuilboer
Als Chief Marketing Officer leidt Bas Brand de marketing-, merk- en fondsenwervingsteams van het grootste goede doel van Nederland: KWF. Bas neemt één van de sessies van Nima Marketing Day voor zijn rekening: ‘Mission possible: KWF verandert de toekomst van kanker.’
Wat is jouw persoonlijke motivatie om te spreken tijdens Nima Marketing Day?
Ik inspireer graag mensen om hun tanden in nieuwe uitdagingen te zetten. Op hun eigen manier.
Wat vind je het goede aan een samenkomst als NMD?
Dat echte marketeers elkaar in het echt kunnen treffen.
Wat hoop je dat bezoekers van jouw sessie meenemen naar huis?
Dat er geen blauwdrukken voor marketing bestaan, jij ontwerpt de toekomst van je merk.
In welke sector ben je actief en wat vind je daar leuk aan?
In de derde sector. Leuk omdat we daarmee ook in de private en publieke sector werken.
Wat is je persoonlijke drijfveer binnen het merk/bureau dat je vertegenwoordigt?
Ik hou van het werken met hyper-ambitieuze mensen.
Kun je een tipje van de sluier lichten met betrekking tot je presentatie?
KWF heeft zijn missie toegespitst op de uitdagingen van de komende decennia, voor het Nederland van de toekomst. Hoe voeg je ingewikkelde thema’s als preventie, vroegdiagnostiek, gerichtere behandeling en psychosociale zorg toe aan je propositie? Hoe ben je er voor iedereen? Hoe zet je tegelijk in op grote groei in baten? Hoe neem je miljoenen mensen mee in je verhaal? Een onmogelijke of de allermooiste marketing-uitdaging?
De 8e editie van Nima Marketing Day vindt plaats op donderdag 13 juni 2024 in DeFabrique in Utrecht. Tijdens dit festival van marketing geven maar liefst 70 marketingcollega’s inspirerende en interactieve presentaties verdeeld over tien zalen. We starten en eindigen de dag met smaakmakende plenaire sessies. Bovendien maken we de winnaars van de Nima Marketingprijzen bekend. Check nimamarketingday.nl voor updates van het programma of - beter nog - scoor meteen een ticket voordat je achter het net vist!
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Wouter Rusius van Jumbo: 'We kunnen adverteerders en bureaus...
- 'Het merk Jean Bâton is een mooi voorbeeld van een goede...
- 'Feyenoord is een prachtig merk met een gigantisch bereik'
- [branded content] Versterk met PostLab de inzet van je mediamix
- Nieuwe campagne Saxo focust op prijsstelling
- 'Er bestaan geen blauwdrukken voor marketing; jij ontwerpt de...
Laatste Nieuws
- Merkstrateeg Michel van Velde deelt... 16-05-2024
- 'Ons onderbewuste verraadt wat we... 16-05-2024
- Efteling opnieuw Klantvriendelijkste... 15-05-2024
- 'Feyenoord is een prachtig merk met... 15-05-2024
- Kantar: leidraad voor merkgroei14-05-2024
- Tim Zuidgeest van Unravel: 'Budget... 14-05-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing