EuroPride 2016

EuroPride 2016
  • Algemeen
  • 15 jul 2016 @ 13:48
  • Link
  • Sales
    Sales


    BBP Media
  • Geen tag
  • 15 jul 2016 @ 13:48
  • Sales

Opdrachtgever: Stichting Amsterdam Gay Pride Doelstelling: Een nieuwe identiteit en campagne voor EuroPride 2016, die het Amsterdam Gay Pride gevoel reflecteert. Bureau: VBAT Type: Identity / Design / Campagne

Dit jaar is Amsterdam weer en voor de tweede keer gastheer van EuroPride. VBAT creëerde een identiteit die Amsterdam als een stad laat zien die seksuele diversiteit verwelkomt en steunt. De LGBT-gemeenschap, Europa en Amsterdam zijn verbeeld in de drie kleurrijk en divers ingevulde Andreaskruisen uit het wapen van Amsterdam. Ze worden ondersteund door .wolken. van kleinere kruizen welke de kleuren van eerdere gastlocaties van EuroPride dragen. Join the Freedom!


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken