TOP X case: Botanische Tuinen bewaken de biodiversiteit
- Algemeen
- 10 jul 2017 @ 10:10
- Link
-
Redactie MarketingTribune
- Branded contentSales
- 10 jul 2017 @ 10:10
- Redactie MarketingTribune
"Voor het Jaar van de Botanische Tuinen ontwikkelde Koeweiden Postma naam, logo en identiteit voor de gemeenschappelijke activiteiten van de botanische tuinen in Nederland, en de campagne om de bewustwording over het belang van behoud van biodiversiteit te bevorderen en tevens een nieuw en jonger publiek te trekken. Dit resulteerde in het merk Hortus Botanic Guardians, geïnspireerd door wapenschilden, glas-in-lood en de caleidoscopische kunst van Gilbert en George, passend bij de symmetrie en de kwetsbare balans in de natuur."
Case: Botanische Tuinen bewaken de biodiversiteit
Naam: Hortus Botanic Guardians
Opdrachtgever: De Nederlandse Vereniging van Botanische Tuinen (NVBT)
Doelstelling: Ontwikkeling naam, logo, identiteit Jaar van de Botanische Tuinen, bewustwording belang biodiversiteit en aanspreken jonger publiek.
Bureau: Koeweiden Postma
Type: Naam, logo, visuele identiteit, campagne, middelen
Zie ook de andere inspirerende cases:
Wereldwijd Nederlandse bloemen
De best bekeken media van Nederland nóg zichtbaarder
Sportcampus Zuiderpark: een bron van energie
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- [onderzoek] Gen Z wacht langer met nieuwe smartphone
- [column] De oogst van 30 jaar merkmanagement (deel 3 van 4)
- Tinder en NJR swipen jongeren naar de stembus
- BZK roept met nieuwe campagne op om je stem te laten horen
- Unicef roept op: ‘Stem voor ieder kind’ bij Tweede...
- Publieksfavorieten strijden om Boek van het Jaar
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes