TOP X case: De best bekeken media van Nederland nóg zichtbaarder
- Algemeen
- 10 jul 2017 @ 10:10
- Link
-
Redactie MarketingTribune
- Branded contentSales
- 10 jul 2017 @ 10:10
- Redactie MarketingTribune
"De Persgroep bezit een grote hoeveelheid content, en de uitdaging was om dit op een overzichtelijke manier te ordenen in een alomvattende navigatie. Daarvoor is een inhoudelijke slag geslagen om zowel navigatie als content te optimaliseren. Vervolgens zijn de inspiratie en de functionaliteit goed met elkaar in balans gebracht. In samenwerking met de Persgroep heeft Total Active Media een vernieuwde corporate website neergezet, met focus op conversie, verbeterde visuele uitstraling en gebruiksvriendelijkheid."
Case: De best bekeken media van Nederland nóg zichtbaarder
Naam: De Persgroep. De best bekeken media van Nederland.
Opdrachtgever: De Persgroep Nederland
Doelstelling: Realiseren van de corporate website die uiteenlopende bezoekers op lokaal en internationaal niveau aanspreekt
Bureau: Total Active Media
Type: Website, strategie, corporate design
Zie ook de andere inspirerende cases:
Wereldwijd Nederlandse bloemen
Botanische Tuinen bewaken de biodiversiteit
Sportcampus Zuiderpark: een bron van energie
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

