TOP X case: Sportcampus Zuiderpark: een bron van energie
- Algemeen
 - 10 jul 2017 @ 10:10
 - Link
 - 
  
Redactie MarketingTribune
 - Branded contentSales
 
- 10 jul 2017 @ 10:10
 - Redactie MarketingTribune
 
"Sport verbindt, motiveert en activeert. Het is een bron van energie en in het Zuiderpark in Den Haag kan men zich nu aan die bron laven. In Sportcampus Zuiderpark komen omgeving, gebouw, sporters, organisatoren en supporters samen in de beleving van sport. Total Identity creëerde de visuele identiteit, en nam ‘het lint’ dat om het gebouw cirkelt als uitgangspunt. Het staat voor beweging, actie en verbinding. Zo vormen het merkteken en het lint een geheel dat de dynamiek van het initiatief weergeeft."
Case: Sportcampus Zuiderpark: een bron van energie
Naam: Sportcampus Den Haag
Opdrachtgever: Gemeente Den Haag, De Haagse Hogeschool, ROC Mondriaan
Doelstelling: Ontwikkelen van een nieuwe identiteit
Bureau: Total Identity
Type: Merk, identiteit, strategie, pay-off, visuals, website, bewegwijzering, animaties, middelen
Zie ook de andere inspirerende cases:
Wereldwijd Nederlandse bloemen
Botanische Tuinen bewaken de biodiversiteit
De best bekeken media van Nederland nóg zichtbaarder
 
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
 - Inschrijven
 
Meest gelezen
- Maaltijdgemak centraal in Albert Heijns tweede commercial met...
 - 'Campagnedrukwerk steeds groener'
 - TicketSwap en ADE duiken in belevingswereld Gen Z
 - Ebbing Tides: Pionieren met kelp en natuurherstel op zee
 - Reizen draait in 2026 om technologie, zelfexpressie en...
 - [column] Wijs of alleen maar eigenwijs?
 
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
 - ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
 
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
 - Klaar voor Black Friday?
 - De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
 - Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
 - Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
 - The State of AI in Customer Experience 2025
 

