TOP X case: Sportcampus Zuiderpark: een bron van energie
- Algemeen
- 10 jul 2017 @ 10:10
- Link
-
Redactie MarketingTribune
- Branded contentSales
- 10 jul 2017 @ 10:10
- Redactie MarketingTribune
"Sport verbindt, motiveert en activeert. Het is een bron van energie en in het Zuiderpark in Den Haag kan men zich nu aan die bron laven. In Sportcampus Zuiderpark komen omgeving, gebouw, sporters, organisatoren en supporters samen in de beleving van sport. Total Identity creëerde de visuele identiteit, en nam ‘het lint’ dat om het gebouw cirkelt als uitgangspunt. Het staat voor beweging, actie en verbinding. Zo vormen het merkteken en het lint een geheel dat de dynamiek van het initiatief weergeeft."
Case: Sportcampus Zuiderpark: een bron van energie
Naam: Sportcampus Den Haag
Opdrachtgever: Gemeente Den Haag, De Haagse Hogeschool, ROC Mondriaan
Doelstelling: Ontwikkelen van een nieuwe identiteit
Bureau: Total Identity
Type: Merk, identiteit, strategie, pay-off, visuals, website, bewegwijzering, animaties, middelen
Zie ook de andere inspirerende cases:
Wereldwijd Nederlandse bloemen
Botanische Tuinen bewaken de biodiversiteit
De best bekeken media van Nederland nóg zichtbaarder
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- [onderzoek] Gen Z wacht langer met nieuwe smartphone
- [column] De oogst van 30 jaar merkmanagement (deel 3 van 4)
- Tinder en NJR swipen jongeren naar de stembus
- BZK roept met nieuwe campagne op om je stem te laten horen
- Unicef roept op: ‘Stem voor ieder kind’ bij Tweede...
- Publieksfavorieten strijden om Boek van het Jaar
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes