Nomineren Nima Marketingprijzen gestart

Nomineren Nima Marketingprijzen gestart
  • Algemeen
  • 17 jan 2024 @ 08:01
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Vanaf nu is het weer mogelijk nominaties voor de Nima Marketingprijzen in te sturen. De prijzen voor buitengewone marketingprestaties worden uitgereikt tijdens de Nima Marketing Day op 13 juni 2024.

Met de Nima Marketingprijzen wordt het hele vakgebied marketing gevierd en worden bedrijven en marketeers erkent die daadwerkelijk buitengewone marketing prestaties hebben geleverd. Bij de Nima Marketingprijzen wordt gekeken naar de impact die bedrijven hebben, en deze categorieën zijn onderverdeeld op basis van de omvang van de bedrijven, namelijk: Small, Medium en Large.

Small:
Voor bedrijven die een jaaromzet hebben van minder dan € 7 miljoen en een balanstotaal van €5 miljoen niet overschrijdt (1-49 medewerkers).

Medium:
Voor bedrijven die een jaaromzet hebben van minder dan € 40 miljoen en een balanstotaal van € 27 miljoen niet overschrijdt (49-249 medewerkers).

Large:
Voor bedrijven die een jaaromzet hebben van meer dan € 75 miljoen en een balanstotaal van meer dan € 43 miljoen (meer dan 250 medewerkers).

De deadline voor het insturen van nominaties 29 februari 2024. Meer informatie is hier te vinden. Meer informatie over de Nima Marketing Day 2024 op 13 juni 2024 in DeFabrique in Maarssen is hier te vinden.

Foto: Bever kreeg de Nima Marketingprijs in de categorie Large tijdens de NMD 2023.

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken