[Xsaga Canon] 7: Bijenkorf turn on the lights

[Xsaga Canon] 7: Bijenkorf turn on the lights
  • Algemeen
  • 8 jun 2021 @ 10:58
  • Link
  • Patrick Roubroeks
    Patrick Roubroeks

    founding director
    Xsaga
  • Geen tag

Al 20 jaar bedenkt en produceert bureau Xsaga bijzondere ervaringen voor merken en mensen. In de 20-delige serie 'Xsaga Experience Canon' bespreekt co-founder Patrick Roubroeks deze week hoe de Amsterdamse Dam en Damrak plotseling in het licht baadden.

Elk idee wordt door Xsaga tot in de kleinste details uitgewerkt op basis van hét grote idee, altijd vanuit één en dezelfde kerngedachte: ‘Everything is experience, experience is everything’.
 

BIJENKORF TURN ON THE LIGHTS

Hoe markeer je op grootse wijze de start van het feestseizoen? En hoe claim je als opdrachtgever dit moment zonder daarbij al te nadrukkelijk op de marketingtrommel te slaan? XSAGA was vanaf het prilste begin betrokken bij de ontwikkeling van het jaarlijks terugkerende ‘Turn on the Lights’. Hét evenement waarmee de commercieel belangrijke decembermaand zich op spectaculaire wijze aan de consument introduceerde. Ieder jaar werd een speciale productie gemaakt op de Dam in Amsterdam, met als letterlijk hoogtepunt het jaar dat musicalster Willemijn Verkaik de Disney klassieker ‘Let It go’ vertolkte op meer dan 20 meter boven de Dam.

Foto: Xsaga
Bekijk hier de casefilm

 

Patrick Roubroeks

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken