Biografie Patrick Roubroeks is founding director van bureau Xsaga. Samen met zijn collega’s bedenkt en produceert hij al decennia betekenisvolle ervaringen voor mensen en merken.
Hij plaatst ze met zijn team live, hybride of digitaal op een podium en verbindt ze met elkaar: altijd op basis van ‘het grote idee’, dat tot in het kleinste detail is uitgewerkt.
Patrick Roubroeks
[Xsaga Canon] 20: opening Vattenfall Prinses Ariane Windpark
Al 20 jaar bedenkt en produceert bureau Xsaga bijzondere ervaringen voor merken en mensen. In het slotstuk van de 20-delige jubileumserie 'Xsaga Experience Canon' bespreekt co-founder Patrick Roubroeks vandaag een experience voor niet zomaar een windpark.
[Xsaga Canon] 19: Denkend aan Westland
Al 20 jaar bedenkt en produceert bureau Xsaga bijzondere ervaringen voor merken en mensen. In de 20-delige serie 'Xsaga Experience Canon' bespreekt co-founder Patrick Roubroeks deze week een experience rond duurzame warmtetransitie.
[Xsaga Canon] 18: Koningsdag Groningen
Al 20 jaar bedenkt en produceert bureau Xsaga bijzondere ervaringen voor merken en mensen. In de 20-delige serie 'Xsaga Experience Canon' bespreekt co-founder Patrick Roubroeks deze week een experience voor een Koningsdag-editie in 'The Nordics'.
[Xsaga Canon] 17: 175 jaar spoor
Al 20 jaar bedenkt en produceert bureau Xsaga bijzondere ervaringen voor merken en mensen. In de 20-delige serie 'Xsaga Experience Canon' bespreekt co-founder Patrick Roubroeks deze week een experience voor niets minder dan onze 175-jarige Hollandse rails.
[Xsaga Canon] 16: Golfer bij het Rijks
Al 20 jaar bedenkt en produceert bureau Xsaga bijzondere ervaringen voor merken en mensen. In de 20-delige serie 'Xsaga Experience Canon' bespreekt co-founder Patrick Roubroeks deze week de capriolen van topgolfer Joost Luiten.
[Xsaga Canon] 15: Prins Bernhard Cultuurfonds Prijs
Al 20 jaar bedenkt en produceert bureau Xsaga bijzondere ervaringen voor merken en mensen. In de 20-delige serie 'Xsaga Experience Canon' bespreekt co-founder Patrick Roubroeks deze week een experience voor de Prins Bernhard Cultuurfonds Prijs starring onder andere Bono.
[Xsaga Canon] 14: Camping op stelten
Al 20 jaar bedenkt en produceert bureau Xsaga bijzondere ervaringen voor merken en mensen. In de 20-delige serie 'Xsaga Experience Canon' bespreekt co-founder Patrick Roubroeks deze week een experience voor een bijzondere vorm van kamperen.
[Xsaga Canon] 13: Sportmonologen
Al 20 jaar bedenkt en produceert bureau Xsaga bijzondere ervaringen voor merken en mensen. In de 20-delige serie 'Xsaga Experience Canon' bespreekt co-founder Patrick Roubroeks deze week over 'ervaring' de Sportmonologen.
[Xsaga Canon] 12: Samen in actie voor Beiroet
Al 20 jaar bedenkt en produceert bureau Xsaga bijzondere ervaringen voor merken en mensen. In de 20-delige serie 'Xsaga Experience Canon' bespreekt co-founder Patrick Roubroeks deze week een 'experience' ter ondersteuning van inwoners van Beiroet.
[Xsaga Canon] 11: Rode Kruis 150 jaar
Al 20 jaar bedenkt en produceert bureau Xsaga bijzondere ervaringen voor merken en mensen. In de 20-delige serie 'Xsaga Experience Canon' bespreekt co-founder Patrick Roubroeks deze week de ervaring rond 150 jaar Rode Kruis.
[Xsaga Canon] 10: McArthurGlen Designer Outlet in Roermond
Al 20 jaar bedenkt en produceert bureau Xsaga bijzondere ervaringen voor merken en mensen. In de 20-delige serie 'Xsaga Experience Canon' bespreekt co-founder Patrick Roubroeks deze week een experience voor een bijzondere Limburgs koopjesparadijs.
[Xsaga Canon] 9: KLM Experience
Al 20 jaar bedenkt en produceert bureau Xsaga bijzondere ervaringen voor merken en mensen. In de 20-delige serie 'Xsaga Experience Canon' bespreekt co-founder Patrick Roubroeks deze week het legendarische eeuwfeest van KLM.
[Xsaga Canon] 8: AH Gour’met Elkaar
Al 20 jaar bedenkt en produceert bureau Xsaga bijzondere ervaringen voor merken en mensen. In de 20-delige serie 'Xsaga Experience Canon' bespreekt co-founder Patrick Roubroeks deze week een mega-gourmet festijn.
[Xsaga Canon] 7: Bijenkorf turn on the lights
Al 20 jaar bedenkt en produceert bureau Xsaga bijzondere ervaringen voor merken en mensen. In de 20-delige serie 'Xsaga Experience Canon' bespreekt co-founder Patrick Roubroeks deze week hoe de Amsterdamse Dam en Damrak plotseling in het licht baadden.
[Xsaga Canon] 6: Voortaan Johan Cruyff Arena
Al 20 jaar bedenkt en produceert bureau Xsaga bijzondere ervaringen voor merken en mensen. In de 20-delige serie 'Xsaga Experience Canon' bespreekt co-founder Patrick Roubroeks deze week de omdoping van een stadion.
[Xsaga Canon] 5: Blokker Brulshirt
Al 20 jaar bedenkt en produceert bureau Xsaga bijzondere ervaringen voor merken en mensen. In de 20-delige serie 'Xsaga Experience Canon' bespreekt co-founder Patrick Roubroeks deze week een nogal spraakmakend t-shirt.
[Xsaga Canon] 4: Van Gogh Museum krijgt nieuwe hoofdingang
Al 20 jaar bedenkt en produceert bureau Xsaga bijzondere ervaringen voor merken en mensen. In de 20-delige serie 'Xsaga Experience Canon' bespreekt co-founder Patrick Roubroeks deze week hoe het Van Gogh voorpaginanieuws werd.
[Xsaga Canon] 3: Albert Heijns snoepgoedhuisje
Al 20 jaar bedenkt en produceert bureau Xsaga bijzondere ervaringen voor merken en mensen. Ze plaatst ze op het podium en verbindt ze met elkaar. In deel drie van de 20-delige serie 'Xsaga Experience Canon' memoreert co-founder Patrick Roubroeks een bijzondere experience rond AH.
[Xsaga Canon] 2: 10 miljoenste bezoeker Rijksmuseum
Al 20 jaar bedenkt en produceert bureau Xsaga bijzondere ervaringen voor merken en mensen. Ze plaatst ze op het podium en verbindt ze met elkaar. In de nieuwe 20-delige serie 'Xsaga Experience Canon' toont co-founder Patrick Roubroeks het beste en het leukste werk van de afgelopen 20 jaar.
[Xsaga Canon] 1: Huwelijksfeest Willem-Alexander en Máxima
Al 20 jaar bedenkt en produceert bureau Xsaga bijzondere ervaringen voor merken en mensen. Ze plaatst ze op het podium en verbindt ze met elkaar. In de nieuwe 20-delige serie 'Xsaga Experience Canon' toont co-founder Patrick Roubroeks het beste en het leukste werk van de afgelopen 20 jaar.
- AlgemeenNieuws Uefa lanceert...Nieuws NS lift mee met songfestival met...Nieuws Etos herinnert iedereen aan...Nieuws Bezint eer ge begintNieuws Toyota Nederland start...Nieuws [branded content] Waarom SEO...
- B2BNieuws 'Het merk Jean Bâton is een mooi...Nieuws Wouter Rusius van Jumbo: 'We kunnen...Nieuws Ellen Waalderbos versterkt...Nieuws 'Er bestaan geen blauwdrukken voor...Nieuws SNS, Zeeman en Hornbach genomineerd...Nieuws 'Excellente marketing kan niet...
- BureausNieuws Lemon laat koala kinderen roepen Nieuws De marketingtransfers van week 19,...Nieuws Dutch Creativity Awards 2024: 100...Nieuws Nieuwe campagne Eurojackpot focust...Nieuws Echte verhalen in campagne Sanquin...Nieuws Counter en ABCommunication gaan...
- ContentmarketingNieuws Shop-in-shop concept MediaMarkt en...Nieuws Met een open mindset win je altijd...Nieuws Nieuwe campagne A.S.R. maakt...Weblog [column] Hoe klinkt jouw merk als...Nieuws Realityprogramma Het Blok en Praxis...Nieuws EasyToys lanceert realityshow The...
- DesignWeblog [column] Ideation met AI; hoe heurt...Nieuws Greenwheels: nieuwe auto’s en nieuwe...Nieuws I Love Illustration Gallery start...Nieuws Wehkamp lanceert naast nieuwe...Nieuws Dopper lanceert digital product...Nieuws Nieuwe huisstijl voor Opel-showrooms
- Food en RetailNieuws [marketeer 202] Pauline Barendregt -...Nieuws Conscious opent boutiquehotel in...Nieuws Oreo is populairste Insta-snack in...Nieuws Verkoop Blokker van de baanNieuws Campagne voor nieuwe smaken...Weblog [column] Mother Nature als CEO?
- MediaNieuws Warc Global Advertising Trends:...Nieuws Kijkcijfers april 2024 stabiel, Even...Nieuws Audioreclamebestedingen stijgen 10,2Nieuws Age Sluis (Linda): We focussen...Nieuws Coldeweijer start speciale...Nieuws Uitgeverij De Jonge Lezer neemt Tina...
- Online MarketingNieuws TikTok labelt door AI gemaakte contentNieuws Apple biedt excuses aan voor...Nieuws Reid Hoffman laat zich door AI-twin...Nieuws Autoriteit Persoonsgegevens:...Nieuws Wet aangenomen: TikTok VS moet...Nieuws Certificaat en register voor...
- SponsoringNieuws Giovanni van Bronckhorst gezicht van...Nieuws Azerion Vrouwen Eredivisie:...Nieuws Frans Hals, geknipt en geschoren Nieuws KPN en NSJ: driejarig partnershipNieuws Premier Padel Rotterdam gesponsord...Nieuws ING en Concertgebouworkest 35 jaar...
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
MarketingTribune | Vacatures
Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing
- Toon alle events »