Nature Desks roept werkgevers op in actie te komen tegen werkstress
- B2b
- 12 nov 2016 @ 09:00
- Link
-
Redactie B2B
Redactie
MarketingTribune - ZakelijkKennissessie
- 12 nov 2016 @ 09:00
- Redactie B2B
Volgende week is de week van de werkstress, beroepsziekte nummer 1. Werkgevers moeten in actie komen en gaan nadenken over maatregelen die stress op de werkvloer tegen gaan. Sleutelwoorden zijn: autonomie en een gezonde en inspirerende werkomgeving. Nature Desk presenteert haar concept voor ontstressende cowork locaties in het groene hart van Amsterdam.
Ioana Biris van Nature Deks legt uit: ‘Met de opkomst van cowork locaties is een beweging ontstaan die medewerkers meer vrijheid geeft om te werken waar, met wie en wanneer ze willen. Een doorbraak, gezien de innovatie op dit terrein lang is blijven hangen op de creatie van kantoortuinen en het plaatsen van pingpongtafels en zitzakken. Maar we zijn er nog niet.’ Collega en mede-oprichtster Wieke van der Heide vult aan: ‘Dat natuur belangrijk is voor ons welzijn en een van de voornaamste medicijnen tegen stress weten we inmiddels. Maar waarom wordt daar nog zo weinig mee gedaan?’
Disruptive Innovation Festival
Op het Disruptive Innovation Festival presenteert Nature Desks haar concept voor cowork locaties in het groen van de stad. Aanstaande maandag 14 november vanaf 10.00 uur kan online worden deelgenomen aan een kennissessie van Biris en Van der Heide. Kijk maar op deze site. Deelname is overigens gratis. Kijk hier voor meer informatie over de week van de werkstress!
-
Redactie B2B
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/b2b/
- Profiel »
- werkgevers
- nature desk
- cowork place
- Disruptive Innovation Festival
- week van de werkstress
- kennissessie
- online
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend: Nathalie Lam van Philips
- Bestedingen digital advertising Nederland stijgen naar 3,7...
- Martijn Delahaye van Afas Software: 'Inspiratie is nutteloos...
- Beeckestijn start opleiding AI Business Professional
- De 8e editie van Nima Marketing Day vindt plaats op donderdag...
- Jolien Koelewijn: 'Chocomel is een beetje van iedereen'
Laatste Nieuws
- Martien Korting van Gripp:... 25-04-2024
- Jolien Koelewijn: 'Chocomel is een... 24-04-2024
- BvA: Wees kritisch maar noem... 24-04-2024
- De 8e editie van Nima Marketing Day... 22-04-2024
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend:... 19-04-2024
- Joris van Dijk van BoerenBed Ik klim... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing