Tweede keynotespreker NMD24 bekend: Nathalie Lam van Philips
- B2b
- 19 apr 2024 @ 07:00
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Geen tag
- 19 apr 2024 @ 07:00
- Nanny Kuilboer
Nathalie Lam is Global ESG Brand Marketing Lead bij Philips. In haar rol is Nathalie medeverantwoordelijk voor de wereldwijde activering van Philips Global ESG Brand Marketing-campagnes, onderscheiden met Cannes Lions, SponsorRing Awards, Sabre Awards, Wommy’s en meer. Naast dit alles zal zij donderdag 13 juni 2024 ook keynotespreker zijn op de 8e editie van Nima Marketing Day.
Haar affiniteit met Diversity, Equity & Inclusion is geboren uit een persoonlijke passie en haar biculturele achtergrond. Zij vergroot de toegevoegde waarde van DEI via verschillende succesvolle programma’s binnen Philips en taskforces, zoals bij de BVA. Nathalie zal delen hoe DEI en ESG een fundamentele rol kunnen spelen in je merkstrategie en je de juiste aansluiting kan creëren met je doelgroep.
Toegevoegde waarde van DEI en ESG in campagnes
Door middel van voorbeelden en simpele handvatten toont Nathalie hoe DEI en ESG (Environmental, Social & Governance) in jouw organisatie toegepast kunnen worden.
CMO in het diepe
Onlangs interviewde Peter van Woensel Kooy Nathalie voor onze serie CMO in het diepe.
De 8e editie van Nima Marketing Day vindt plaats op donderdag 13 juni 2024 in DeFabrique in Utrecht. Tijdens dit festival van marketing geven maar liefst 70 marketingcollega’s inspirerende en interactieve presentaties verdeeld over tien zalen. We starten en eindigen de dag met smaakmakende plenaire sessies. Bovendien maken we de winnaars van de Nima Marketingprijzen bekend. Check nimamarketingday.nl voor updates van het programma of - beter nog - scoor meteen een ticket voordat je achter het net vist!
Fotografie headerfoto: Zuiver Beeld.
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend: Nathalie Lam van Philips
- De 8e editie van Nima Marketing Day vindt plaats op donderdag...
- Martien Korting van Gripp: 'Ondernemers in de creatieve sector...
- Jolien Koelewijn: 'Chocomel is een beetje van iedereen'
- BvA: Wees kritisch maar noem duurzaamheid wel
- [onderzoek] Druk op klantenserviceorganisaties neemt toe
Laatste Nieuws
- 'Merken hebben onwijs veel te winnen... 01-05-2024
- Keynote Nathalie Lam van Philips:... 30-04-2024
- Mylene Samuels van ABN Amro: 'Word... 29-04-2024
- [onderzoek] Druk op... 26-04-2024
- Martien Korting van Gripp:... 25-04-2024
- Jolien Koelewijn: 'Chocomel is een... 24-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing