Tweede keynotespreker NMD24 bekend: Nathalie Lam van Philips

Tweede keynotespreker NMD24 bekend: Nathalie Lam van Philips
  • B2b
  • 19 apr 2024 @ 07:00
  • Link
  • Nanny Kuilboer
    Nanny Kuilboer

    Redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Geen tag

Nathalie Lam is Global ESG Brand Marketing Lead bij Philips. In haar rol is Nathalie medeverantwoordelijk voor de wereldwijde activering van Philips Global ESG Brand Marketing-campagnes, onderscheiden met Cannes Lions, SponsorRing Awards, Sabre Awards, Wommy’s en meer. Naast dit alles zal zij donderdag 13 juni 2024 ook keynotespreker zijn op de 8e editie van Nima Marketing Day.

Haar affiniteit met Diversity, Equity & Inclusion is geboren uit een persoonlijke passie en haar biculturele achtergrond. Zij vergroot de toegevoegde waarde van DEI via verschillende succesvolle programma’s binnen Philips en taskforces, zoals bij de BVA. Nathalie zal delen hoe DEI en ESG een fundamentele rol kunnen spelen in je merkstrategie en je de juiste aansluiting kan creëren met je doelgroep.

Toegevoegde waarde van DEI en ESG in campagnes
Door middel van voorbeelden en simpele handvatten toont Nathalie hoe DEI en ESG (Environmental, Social & Governance) in jouw organisatie toegepast kunnen worden.

CMO in het diepe
Onlangs interviewde Peter van Woensel Kooy Nathalie voor onze serie CMO in het diepe.


De 8e editie van Nima Marketing Day vindt plaats op donderdag 13 juni 2024 in DeFabrique in Utrecht. Tijdens dit festival van marketing geven maar liefst 70 marketingcollega’s inspirerende en interactieve presentaties verdeeld over tien zalen. We starten en eindigen de dag met smaakmakende plenaire sessies. Bovendien maken we de winnaars van de Nima Marketingprijzen bekend. Check nimamarketingday.nl voor updates van het programma of - beter nog - scoor meteen een ticket voordat je achter het net vist!

Fotografie headerfoto: Zuiver Beeld.

Nanny Kuilboer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken