ADCN verbreedt bestuur met marketeers

ADCN verbreedt bestuur met marketeers
  • Bureaus
  • 11 nov 2014 @ 11:19
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • PersonaliaCreatieMakersMarketingReclame

De Art Directors Club Nederland (ADCN) heeft zijn bestuur uitgebreid met niet-creatieven. Om het algemeen bestuur meer multidisciplinair te laten functioneren, zijn drie marketeers benoemd, van Heineken, Vodafone en het Rijksmuseum. Ook is Geertje Hoek, managing director van Talpa Content, toegetreden tot het ADCN-bestuur.

Het algemeen bestuur van de ADCN zit er nu als volgt uit:

Lode Schaeffer (voorzitter) - oprichter Indie 
Maarten van Huijstee (penningmeester) - creative director Delight Agency
Joris van Elk (secretaris) - creative director FHV BBDO
Wesley ter Haar - oprichter en COO MediaMonks
Geertje Hoek - managing director Talpa Content
Mark van Iterson - Global Head of Design and Concept Heineken
Richard van der Laken - oprichter De Designpolitie, creative director What Design Can Do
Jochem Leegstra - oprichter en creative director ...,staat
Marjolijn Meynen - Head of Communications and Marketing Rijksmuseum
Robert Nakata - oprichter en design director 72andSunny
Patrick Roubroeks - oprichter en creative director Xsaga
David Snellenberg - oprichter Dawn
Alvaro Sotomayor - creative director Wieden + Kennedy Amsterdam
Reinier Steures - strategy director en partner Natwerk, oprichter RA*W
Eva Zahrawi Ruiz - Head of Brand & Marcom Vodafone Netherlands

www.adcn.nl 

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken